Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

МУЗИЧНЕ ВИКОНАВСТВО ЧЕРНІГІВЩИНИ ПОЧАТКУ XX СТОЛІТТЯ В КОНТЕКСТІ ЕПІСТОЛЯРНОЇ СПАДЩИНИ МИКОЛИ ЛИСЕНКА ТА МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васюта, Олег Павлович
dc.date.accessioned 2021-04-19T11:51:20Z
dc.date.available 2021-04-19T11:51:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Васюта О. П. Музичне виконавство Чернігівщини початку XX століття в контексті епістолярної спадщини Миколи Лисенка та Михайла Коцюбинського. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: наук. журнал. 2020. № 4. С. 118-122. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2813
dc.description The purpose of the article is to justify the features of musical performance in Chernihiv beginning of the twentieth century and its importance in regional cultural creativity in the context of the correspondence of Nikolai Lysenko and Mikhail Kotsyubinsky as a promising vector for the development of regional musicology. The purpose of the work is to justify the features of musical performance in Chernihiv beginning of the twentieth century and its importance in regional cultural creativity in the context of the correspondence of Nikolai Lysenko and Mikhail Kotsyubinsky as a promising vector for the development of regional musicology. The research methodology is based on the use of axiological guidelines in understanding the history of the musical art of the region from the standpoint of modernity. The scientific novelty lies in deepening our ideas about musical performance and its significance in regional cultural creativity at the beginning of the XX century. Conclusions. Culturological understanding of the features of musical performance in the context of the epistolary heritage of Nikolai Lysenko and Mikhail Kotsyubinsky indicates the improvement of the performing culture in the parameters of its professionalization and emphasizes the need for its in-depth study as a promising direction for the musical region uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи пов‘язана з обґрунтуванням особливостей музичного виконавства Чернігівщини початку XX ст. та його значення в регіональному культуротворенні в контексті листування Миколи Лисенка і Михайла Коцюбинського. Методологія дослідження спирається на використанні аксіологічних орієнтирів у пізнанні історії музичного мистецтва краю з позицій сучасності. Наукова новизна полягає у поглибленні культурних уявлень про музичне виконавство початку XX століття та його значення в регіональному культуротворенні. Висновки. Культурологічне осмислення особливостей музичного виконавства розглядається в контексті епістолярної спадщини Миколи Лисенка і Михайла Коцюбинського, яка засвідчує зростання виконавської культури краю в параметрах професіоналізації музичного середовища і наголошує необхідність поглибленого пізнання її окремих аспектів як перспективного напряму музичної регіоніки Чернігівщини uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject епістолярна спадщина uk_UA
dc.subject культуротворчість uk_UA
dc.subject музичне виконавство uk_UA
dc.subject музична культура uk_UA
dc.subject оркестр uk_UA
dc.subject партитура uk_UA
dc.subject репертуар uk_UA
dc.subject українська музика uk_UA
dc.subject Лисенко Микола
dc.subject Коцюбинський Михайло
dc.title МУЗИЧНЕ ВИКОНАВСТВО ЧЕРНІГІВЩИНИ ПОЧАТКУ XX СТОЛІТТЯ В КОНТЕКСТІ ЕПІСТОЛЯРНОЇ СПАДЩИНИ МИКОЛИ ЛИСЕНКА ТА МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО uk_UA
dc.title.alternative Мusical performance of the Chernihiv region at the beginning of the XX century in the context of the epistolary heritage of Nikolai Lysenko and Mikhail Kotsyubinsky uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу