Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шапошников, Борис Валентинович | |
dc.date.accessioned | 2021-04-20T11:21:42Z | |
dc.date.available | 2021-04-20T11:21:42Z | |
dc.date.issued | 1926 | |
dc.identifier.citation | Эстетика числа и циркуля: Неоклассицизм в современной живописи / Б. В. Шапошников. - М.: Государственная Академия художественных наук, 1926. - 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2822 | |
dc.description | Існують дві абсолютно протилежні точки зору на живопис останнього п'ятдесятиріччя. Одні стверджують, що найголовнішою заслугою нового живопису є те, що вона рішуче порвала з віковими традиціями стародавнього живопису і відкрила цьому мистецтву шляхи і можливості, доти йому невідомі. Інші, навпаки, намагаються довести, що нова живопис є рідною і законним дітищем старої; що то, що в ній здається руйнівним і революційним, по відношенню до старого живопису, є тільки інші форми вираження, характерні для стилю сучасності, незрозумілі лише для художньо мало розвинених обивателів, тоді як сутність її глибоко традиційна, і новий живопис, тобто живопис починаючи з імпресіоністів, такий же природний етап в еволюційному розвитку цього мистецтва, яким був класицизм початку минулого століття, романтизм й ін. напрямки. | uk_UA |
dc.description.abstract | Существуют две совершенно противоположные точки зрения на живопись последнего пятидесятилетия. Одни утверждают, что главнейшей заслугой новой живописи является то, что она решительно порвала с вековыми традициями старой живописи и открыла этому искусству пути и возможности, дотоле ему неизвестные. Другие, наоборот, стараются доказать, что новая живопись является родным и законным детищем старой; что то, что в ней кажется разрушительным и революционным, по отношению к старой живописи, есть только иные формы выражения, характерные для стиля современности, непонятные лишь для художественно мало развитых обывателей, тогда как сущность ее глубоко традиционна, и новая живопись, т. е. живопись начиная с импрессионистов, такой же естественный этап в эволюционном развитии этого искусства, каким был классицизм начала прошлого века, романтизм и др. направления. | uk_UA |
dc.language.iso | ru_RU | uk_UA |
dc.publisher | Государственная Академия художественных наук | uk_UA |
dc.subject | живопис | uk_UA |
dc.subject | неокласицизм | uk_UA |
dc.subject | кубізм | uk_UA |
dc.subject | імпресіонізм | uk_UA |
dc.title | Эстетика числа и циркуля: Неоклассицизм в современной живописи | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |