Короткий опис(реферат):
Метою дослідження є окреслення основних концептів у галузі менеджменту веб-контенту та виявлення основних складових функціональної діяльності у цій сфері. Методологія дослідження базується на комплексі загальнонаукових методів аналізу і синтезу, індукції і дедукції, оглядовоаналітичного, а також узагальнення та абстрагування, що дало змогу виявити і узагальнити основні ознаки, завдання діяльності та концепти, які визначають менеджмент веб-контенту як сучасний
поліфункціональний напрям діяльності. Наукова новизна виконаного дослідження полягає в окресленні ознак,завдань діяльностіта основних концептів сучасного поліфункціонального напряму інформаційноуправлінської діяльності – менеджменту веб-контенту, який актуалізувався у зв’язку з цифровими трансформаціями усіх сфер суспільного життя. Висновки. Основними концептами менеджменту веб-контенту як стратегії формування цифрового інформаційно-комунікативного середовища є:
цифрові трансформації усіх сфер суспільного життя як чинник розвитку діяльності у сфері вебсередовища, розвиток інформаційно-комунікативної інфраструктури суспільства, веб-ресурси як сукупність інтегрованих засобів технічного, програмно-апаратного характеру, а також контенту, призначеного для публікації у веб-просторі, спеціальна професійна освіта у галузі менеджменту веб-контенту. Процесний підхід теорії управління до менеджменту веб-контенту, застосування концепцій проєктного менеджменту та комплексне урахування спільності життєвого циклу сайту та життєвого циклу веб-контенту дає змогу ефективного створення і функціонування веб-ресурсу.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to outline the basic concepts in the field of web content management and identify the main components of functional activities in this area. The research methodology is based on a set of general scientific methods of analysis and synthesis, induction and deduction, review-analytical, as well as generalization and abstraction, which allowed to identify and generalize the main features, objectives, and
concepts that define web content management as a modern multifunctional area of activity. The scientific novelty of the study is to outline the features, objectives, and basic concepts of the modern field of the functional direction of information management ‒ web content management, which has become relevant in connection with the digital transformation of all spheres of public life. Conclusions. The main concepts of web
content management as a strategy for the formation of digital information and communication environment are digital transformations of all spheres of public life as a factor in the development of activities in the web environment, development of information and communication infrastructure, web resources as a set of integrated technical, software-hardware, as well as content intended for publication in the webspace, special
professional education in the field of web content management. The process approach to management theory into web content management, application of project management concepts, and comprehensive consideration of the commonality of the life cycle of the site and the life cycle of web content allow the effective creation and operation of a web resource