Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Локтіонова-Ойцюсь, Олександра Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-02T15:27:10Z | |
dc.date.available | 2021-05-02T15:27:10Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Локтіонова-Ойцюсь О. О. До визначення поняття "виконавський образ" // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020. № 4. С. 170-175. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2894 | |
dc.description | The purpose of the article definition and characterization of the concept of "performing image". The research methodology is to apply the general principles of scientific knowledge, which correspond to modern art discourse. This led to the use of methods: system-analytical - to determine the prerequisites and prospects for analysis of semantic aspects of the performance image; comparative - to draw analogies with the structural and semantic parameters of the concept of "artistic image"; structural - to determine the possible structure of the performing image, on the basis of which are determined and characterized by its content aspects. The scientific novelty of the obtained results lies in the definition and characterization of the concept of "performing image", which opens a new perspective in the analysis and study of creative and performing activities of the artist. Conclusions. Based on the analysis of scientific works, the structure of the artistic image, with the help of actualization of system-analytical, comparative, structural methods in the research the concept of "performing image" is defined and its semantic aspects are characterized | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи: визначення й характеристика поняття «виконавський образ». Методологія дослідження полягає у застосуванні загальних принципів наукового пізнання, які відповідають сучасному мистецтвознавчому дискурсу. Це зумовило використання методів: системно-аналітичного – для визначення передумов і перспективи аналізу смислових аспектів виконавського образу; порівняльного – для проведення аналогій зі структурно-смисловими параметрами поняття «художній образ»; структурного – для визначення можливої структури виконавського образу, на основі чого визначаються й характеризуються його змістові аспекти. Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні й характеристиці поняття «виконавський образ», що відкриває нову перспективу в аналізі й дослідженні творчо-виконавської діяльності митця. Висновки. На основі аналізу наукових робіт, структури художнього образу, за допомогою актуалізації системно-аналітичного, порівняльного, структурного методів у дослідженні визначено поняття «виконавський образ» та охарактеризовані його змістові аспекти | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | виконавський образ | uk_UA |
dc.subject | творчо-виконавська діяльність | uk_UA |
dc.subject | художній образ | uk_UA |
dc.title | ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ВИКОНАВСЬКИЙ ОБРАЗ» | uk_UA |
dc.title.alternative | To the definition of the "performance image" concept | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |