dc.contributor.author |
Лагода, Оксана Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-05T08:22:38Z |
|
dc.date.available |
2021-05-05T08:22:38Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Лагода О. М. Художньо-образні особливості костюма в дизайні одягу кінця XX - початку XXI століття : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.07 "Дизайн" / Оксана Миколаївна Лагода ; Харк. держ. акад. дизайну і мистецтв. Х., 2007. 20 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2896 |
|
dc.description |
Thesis is devoted to research of peculiarities of art-graphic costume decisions of the last quarter of the XX - the beginning of the XXI century on the models of works by European couturier and designers. The specific character of the formation and evolution of two standard models of costume as aesthetic time ideals in the context of forming a separate branch of creative activity - fashion design - was investigated. The factors of this coming into being were depicted analyzing the costume examples from haute couture, prкt-a-porter, avant-garde fashion. It was proved that by the end of the XX century a special type of the art of costume - fashion design - on the basis of individual exclusive, mass and vanguard costume art on demands of active-design creation was synthesized. The role of style formation process in fashion design on the forming of image-stylistic costume decisions was shown. The formation of new standard model of costume and its stylistic characteristics were discovered. The art graphic West European costume peculiarities in the research period were cleared up and its classification was conducted. The results of research were correlated with practice by Ukrainian fashion designers in the process of formation of home fashion industry. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисертацію присвячено виявленню особливостей художньо-образних вирішень костюма кінця ХХ - початку ХХІ ст. на зразках робіт західноєвропейських кутюрьє та дизайнерів. Розкрито специфіку формування та еволюціонування двох типообразів костюма, як естетичних ідеалів часу, в контексті становлення окремої галузі творчої діяльності - дизайну одягу. На аналізі зразків костюма от-кутюр, прет-а-порте, авангардної моди висвітлено фактори такого становлення. Доведено, що кінець ХХ ст. синтезував особливий вид мистецтва костюма - дизайн одягу - на основі індивідуально-ексклюзивного, масового та авангардного мистецтва костюма, на засадах єдиних вимог дизайн-діяльності. Показано роль процесу стилеутворення в дизайні одягу на формування образно-стилістичних рішень костюма. Виявлено утворення нового типообразу костюма і його стилістичні характеристики. З’ясовано художньо-образні особливості західноєвропейського костюма в досліджуваний період і проведено їх класифікацію. Результати дослідження співвіднесено з практикою українських дизайнерів одягу в процесі становлення вітчизняної індустрії моди. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Харківська державна академія дизайну і мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
дизайн одягу |
uk_UA |
dc.subject |
художньо-образні особливості костюма |
uk_UA |
dc.subject |
костюм |
uk_UA |
dc.title |
ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНІ ОСОБЛИВОСТІ КОСТЮМА В ДИЗАЙНІ ОДЯГУ КІНЦЯ ХХ - ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Art-graphic costume peculiarities in fashion design at the end of the XX - the beginning of the XXI century |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |