dc.contributor.author |
Ліхіцька, Лариса Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-07T12:20:59Z |
|
dc.date.available |
2021-05-07T12:20:59Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Ліхіцька Л. М. Формування готовності майбутніх учителів музики до мистецької інноваційної діяльності : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика музичного навчання» / Лариса Миколаївна Ліхіцька ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. К., 2011. 21 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2927 |
|
dc.description |
Work is devoted a teoretiko-experimental research of a problem of formation of readiness of the future teacher of music to art innovative activity where the certain phenomenon is treated as such type of activity which is shown in preliminary progressive designing by the teacher of uchebno-educational process, and consists in definition of the purpose, tasks, maintenances and concrete technologies of innovative training. Innovative activity is reflexion not only features of updating of a traditional education system by rationalisation or introduction of innovative experience, or modernisation, but also presents individual style of work of the teacher of music - the innovator.
The componental structure, criteria, indicators and levels of formation of readiness of the future teacher of music to art innovative activity is developed. The technique of formation of readiness of the future teacher of music to art innovative activity which was carried out in three a stage is developed and checked experimentally up: analitiko-directing, is productive-developing, is reflective-creative. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Роботу присвячено теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до мистецької інноваційної діяльності, де означений феномен трактується як такий тип діяльності, що виявляється у завчасному прогресивному проектуванні вчителем навчально-освітнього процесу засобами мистецтва, та полягає у цілепокладанні, визначенні мети, завдань, змісту та конкретних технологіях інноваційного навчання. Інноваційна діяльність є відбитком не лише особливостей оновлення традиційної системи освіти шляхом раціоналізації чи впровадження новаторського досвіду, а й презентує індивідуальний стиль роботи вчителя музики - новатора.
Визначено компонентну структуру, критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх учителів музики до мистецької інноваційної діяльності. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику формування готовості майбутнього вчителя музики до мистецької інноваційної діяльності, що проходила у перебігу таких взаємопов’язаних етапів: аналітико-спонукального, продуктивно-розвиткового, рефлексивно-творчого. Результати проведеного дослідження допомогли визначити основні методи й шляхи реалізації всього комплексу підготовки студентів до оволодіння інноваційними знаннями, уміннями та навичками. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі музики |
uk_UA |
dc.subject |
вчителі музики |
uk_UA |
dc.subject |
готовність до мистецької інноваційної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
мистецька інноваційна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО МИСТЕЦЬКОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation of readiness of the future teachers of music for art innovative activity |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |