Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Литвинюк, Людмила Костянтинівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-18T11:58:34Z | |
dc.date.available | 2021-05-18T11:58:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Литвинюк Л. К. Візуальна ідентифікація музейно-виставкових закладів засобами графічного дизайну : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства (д-ра філософії) : спец. 17.00.07 "Дизайн" / Людмила Костянтинівна Литвинюк ; Харк. держ. акад. дизайну і мистецтв. Х., 2018. 20 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2965 | |
dc.description | The thesis is devoted to revealing of principles and the modern design techniques and means of creation of the visual identification system of museum and exhibition institutions. The author of the research has confirmed the dominant importance of visual identification as a systemic graphic message within the framework of a communicative act in the general audiovisual structure of museum and exhibition institutions. It is established that its communicative function is not limited to the transmission of the primary content and the definition of external elements of the form of objects. It is proved that in recent years it is the logo performing the communicative function of a symbol-symbol has become the dominant element of the visual identification of these institutions. For the first time, the graphic design tools used to create the logos of the specified institutions are systematized and classified. The modern principles of creation as well as techniques of artistic expression which identify and popularize museum brands in the market of cultural tourism are revealed. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена виявленню принципів та сучасних дизайнерських прийомів і засобів створення системи візуальної ідентифікації музейно-виставкових закладів. Автором дослідження підтверджено домінуюче значення візуальної ідентифікації як системного графічного повідомлення в рамках комунікативного акту в загальній аудіовізуальній структурі музейно-виставкових закладів. Встановлено, що її комунікативна функція не обмежується виключно переданням первинного змісту і визначенням зовнішніх елементів форми об’єктів. Доведено, що в останні роки домінуючим елементом візуальної ідентифікації вказаних закладів стає логотип, що виконує комунікативну функцію знаку-символу. Уперше систематизовано і класифіковано засоби графічного дизайну, що застосовуються для створення логотипів означених установ. Виявлено сучасні принципи створення, а також прийоми художньо-образної виразності, що сприяють ідентифікації та популяризації музейних брендів на ринку культурного туризму. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харківська державна академія дизайну і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | візуальна ідентифікація | uk_UA |
dc.subject | музейно-виставкові заклади | uk_UA |
dc.subject | засоби графічного дизайну | uk_UA |
dc.subject | графічний дизайн | uk_UA |
dc.subject | дизайнерські прийоми | uk_UA |
dc.subject | дизайнерські засоби | uk_UA |
dc.subject | аудіовізуальна структура | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | бренд музею | uk_UA |
dc.subject | логотип | uk_UA |
dc.subject | підходи | uk_UA |
dc.subject | засоби | uk_UA |
dc.title | ВІЗУАЛЬНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ МУЗЕЙНО-ВИСТАВКОВИХ ЗАКЛАДІВ ЗАСОБАМИ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ | uk_UA |
dc.title.alternative | Visual iidentification of museum and exhibition institutions by means of graphic design | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |