dc.contributor.author |
Майданець-Баргилевич, Олена Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-19T08:16:50Z |
|
dc.date.available |
2021-05-19T08:16:50Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Майданець-Баргилевич О. Л. Становлення національної школи монументально-декоративного мистецтва в Україні (перша третина ХХ століття) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.05 "Образотворче мистецтво" / Олена Леонідівна Майданець-Баргилевич ; Нац. акад. образотв. мистец. і архіт. К., 2006. 19 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2967 |
|
dc.description |
The picture of the development of Ukrainian monumental-decorative art in the first third of the 20-th century has been reproduced. The process of the formation of the national school of monumental-decorative art, its development, first of all in the Ukrainian Academy of Fine Arts, its main principles and orientation have been investigated.
Scientific-pedagogical and creative-methodological principles of the professors-innovators M. Boichuk and V. Krychevsky have been analyzed. The creative work of O. Sayenko - the talented pupil and the establisher of the creative principles of M. Boichuk and V. Krychevsky in Ukrainian monumental-decorative art has been investigated systematically.
Some directions and varieties of the creative work of O. Sayenko have been analyzed deeply. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У дисертації відтворено картину розвитку українського монументально-декоративного мистецтва в першій третині ХХ ст. Досліджено процес становлення національної школи монументально-декоративного мистецтва, її розвиток, насамперед у стінах Української академії мистецтва, головні засади та орієнтацію.
Проаналізовано науково-педагогічні та творчо-методологічні принципи професорів-новаторів М. Бойчука і В. Кричевського. Системно досліджено творчість О. Саєнка - вихованця й утверджувача творчих принципів М. Бойчука і В. Кричевського в українському монументально-декоративному мистецтві. Поглиблено проаналізовано окремі напрямки і різновиди творчості О. Саєнка |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури |
uk_UA |
dc.subject |
національна школа монументально-декоративного мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
монументально-декоративного мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
Україна |
uk_UA |
dc.subject |
Українська академія мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
українське мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
національна мистецька школа |
uk_UA |
dc.subject |
синтетизм |
uk_UA |
dc.subject |
національний стиль |
uk_UA |
dc.subject |
універсалізм |
uk_UA |
dc.subject |
монументальна орнаменталізація |
uk_UA |
dc.subject |
декоративна стилізація |
uk_UA |
dc.title |
СТАНОВЛЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ МОНУМЕНТАЛЬНО-ДЕКОРАТИВНОГО МИСТЕЦТВА В УКРАЇНІ (ПЕРША ТРЕТИНА ХХ СТОЛІТТЯ) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation of the National School of Monumental-Decorative Art in Ukraine (the first third of the 20-th century) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |