Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Майданець-Баргилевич, Олена Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T08:16:50Z | |
dc.date.available | 2021-05-19T08:16:50Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Майданець-Баргилевич О. Л. Становлення національної школи монументально-декоративного мистецтва в Україні (перша третина ХХ століття) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.05 "Образотворче мистецтво" / Олена Леонідівна Майданець-Баргилевич ; Нац. акад. образотв. мистец. і архіт. К., 2006. 19 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2967 | |
dc.description | The picture of the development of Ukrainian monumental-decorative art in the first third of the 20-th century has been reproduced. The process of the formation of the national school of monumental-decorative art, its development, first of all in the Ukrainian Academy of Fine Arts, its main principles and orientation have been investigated. Scientific-pedagogical and creative-methodological principles of the professors-innovators M. Boichuk and V. Krychevsky have been analyzed. The creative work of O. Sayenko - the talented pupil and the establisher of the creative principles of M. Boichuk and V. Krychevsky in Ukrainian monumental-decorative art has been investigated systematically. Some directions and varieties of the creative work of O. Sayenko have been analyzed deeply. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації відтворено картину розвитку українського монументально-декоративного мистецтва в першій третині ХХ ст. Досліджено процес становлення національної школи монументально-декоративного мистецтва, її розвиток, насамперед у стінах Української академії мистецтва, головні засади та орієнтацію. Проаналізовано науково-педагогічні та творчо-методологічні принципи професорів-новаторів М. Бойчука і В. Кричевського. Системно досліджено творчість О. Саєнка - вихованця й утверджувача творчих принципів М. Бойчука і В. Кричевського в українському монументально-декоративному мистецтві. Поглиблено проаналізовано окремі напрямки і різновиди творчості О. Саєнка | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури | uk_UA |
dc.subject | національна школа монументально-декоративного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | монументально-декоративного мистецтво | uk_UA |
dc.subject | Україна | uk_UA |
dc.subject | Українська академія мистецтва | uk_UA |
dc.subject | українське мистецтво | uk_UA |
dc.subject | національна мистецька школа | uk_UA |
dc.subject | синтетизм | uk_UA |
dc.subject | національний стиль | uk_UA |
dc.subject | універсалізм | uk_UA |
dc.subject | монументальна орнаменталізація | uk_UA |
dc.subject | декоративна стилізація | uk_UA |
dc.title | СТАНОВЛЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ МОНУМЕНТАЛЬНО-ДЕКОРАТИВНОГО МИСТЕЦТВА В УКРАЇНІ (ПЕРША ТРЕТИНА ХХ СТОЛІТТЯ) | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of the National School of Monumental-Decorative Art in Ukraine (the first third of the 20-th century) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |