dc.contributor.author |
МАТВІЙЧУК, ОКСАНА ЄВГЕНІВНА |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T11:26:55Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T11:26:55Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
Матвійчук О. Є. Діяльність шкільних бібліотек по забезпеченню інформаційних потреб старшокласників : автореф. дис на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 07.00.08 "Книгознавство, бібліотекознавство, бібліографознавство" / Оксана Євгенівна Матвійчук ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2004. 20 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3009 |
|
dc.description |
The thesis studied the process of securing information needs of senior pupils by the ways of school library. The thesis presented conceptions concerning the role of a library of an educational establishment as a center of securing the needs in information. The theoretic analysis was carried out concerning functioning of a library of the general educational institution (school library-information center, library-mediathec). The author considered theoretic and methodological basis of studying the information needs, researched their content and structure, analyzed information and communication activity of senior pupils. Specific character of up-grading the skills of school librarians under the conditions of post-diploma education and components of their professional competence were studied.
The author elaborated and substantiated the model of activity of a school library in the direction of effective securing of information needs of senior pupils. Structural elements of this model are researches of pupils’ needs in information, creation of book funds, up-grading professional competence of a school librarian, forming of library and information skills of senior pupils. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В дисертації досліджено процес забезпечення інформаційних потреб учнів старших класів засобами шкільної бібліотеки. Проаналізовано погляди вчених на роль бібліотеки навчального закладу як центру задоволення потреб в інформації, здійснено аналіз теоретичних праць з питань функціонування бібліотеки загальноосвітнього навчального закладу (шкільний бібліотечно-інформаційний центр, бібліотека-медіатека), розглянуто теоретико-методологічні засади вивчення і задоволення інформаційних потреб, досліджено їх зміст і структуру, проаналізовано інформаційно-комунікативну діяльність учнів старших класів. Визначено специфіку діяльності бібліотекарів шкільних бібліотек, запропоновано модель підвищення їх кваліфікації в умовах післядипломної освіти, розкрито складові їх професійної компетентності. Розроблено й обґрунтовано модель діяльності шкільної бібліотеки з ефективного забезпечення інформаційних потреб старшокласників, структурними елементами якої є: дослідження потреб учнів в інформації, комплектування фонду, підвищення професійної компетентності шкільного бібліотекаря, формування бібліотечно-інформаційних умінь старшокласників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Київський національний університет культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
шкільна бібліотека |
uk_UA |
dc.subject |
старшокласники |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні потреби |
uk_UA |
dc.subject |
учні старших класів |
uk_UA |
dc.subject |
бібліотеки навчального закладу |
uk_UA |
dc.subject |
бібліотека |
uk_UA |
dc.subject |
шкільний бібліотечно-інформаційний центр |
uk_UA |
dc.subject |
бібліотека-медіатека |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційно-комунікативна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
бібліотекарі шкільних бібліотек |
uk_UA |
dc.subject |
комплектування фонду |
uk_UA |
dc.subject |
шкільний бібліотекар |
uk_UA |
dc.subject |
бібліотечно-інформаційні вміння |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційна культура |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.title |
ДІЯЛЬНІСТЬ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТРЕБ СТАРШОКЛАСНИКІВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Activity of school libraries on securing information needs of senior pupils |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |