dc.contributor.author |
Некрасов, Юрій Іванович |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-16T13:08:53Z |
|
dc.date.available |
2021-06-16T13:08:53Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
Некрасов Ю. І. Комплексний підхід до формування виконавської майстерності піаніста : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Юрій Іванович Некрасов ; Одес. держ. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. О., 2005. 16 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3034 |
|
dc.description |
The work is devoted to a problem complex method, as she(it) has developed in practice and theory of art in the European cultural tradition, in musicology generalized in the concept B.Аsаfjev and reflecting to ideas art cоmpеnsаtion of music. Is emphasized base оntоlоgy of musical expression, which in traditions of the European musical pedagogics is inverted on self-education of the creative person. The items of information on methodical finds of the play-pianists in a channel connection them from presentation - intеllеktion of the thinkinng actions are generalized. Also is paid attention that the requirements autenthentic in modern performans make active up to the self-importance musicologycal, in particular musical-critical approach. The analyses of compositions containing the program of self-perfection of the individual - executor as in professional - technological, and in is moral - psychological quality are offered also. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Робота присвячена проблемі комплексного методу діяльності піаніста, як це склалося в практиці і теорії мистецтва в європейській культурній традиції, узагальненій в музикознавстві концепцією Б.Асафьева і спадкоємною по відношенню до ідей художньої компенсативності музики. Підкреслюється базова онтологічність музичного вираження, котра в традиціях європейської музичної педагогіки звернена до самовиховання творчої особистості. Узагальнюються відомості з методичних знахідок піаністів-практиків в річищі невідривності їх від наглядності-інтелектуальності мислительних акцій. Також звертаємо увагу на те, що вимоги аутентичності в сучасному виконавстві активізують до самозначущості музикознавчий, особливо музично-критичний підхід. Пропонуються також аналізи композицій, що містять програму самовдосконалення індивіда-виконавця як у професійно-технологічному, так і в етично-психологічному значенні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеська державна музична академія ім. А. В. Нежданової |
uk_UA |
dc.subject |
комплексний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
виконавська майстерність піаніста |
uk_UA |
dc.subject |
виконавська майстерність |
uk_UA |
dc.subject |
піаніст |
uk_UA |
dc.subject |
художня компенсативність музики |
uk_UA |
dc.subject |
онтологічність музичного вираження |
uk_UA |
dc.subject |
творча особистість |
uk_UA |
dc.subject |
виконавство |
uk_UA |
dc.subject |
виконавське музикознавство |
uk_UA |
dc.subject |
гра на фортепіано |
uk_UA |
dc.subject |
мімезис |
uk_UA |
dc.subject |
художній стиль |
uk_UA |
dc.subject |
жанр |
uk_UA |
dc.subject |
психологія та естетика компенсативності |
uk_UA |
dc.title |
КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПІАНІСТА |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The complex approach to formation of performans skill of the pianist |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |