Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ян Ірина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2020-04-21T11:13:10Z | |
dc.date.available | 2020-04-21T11:13:10Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ян І. М. Специфіка театрально-глядацької взаємодії в українському музично-драматичному театрі (остання третина ХІХ – початок ХХ століття) / Ірина Миколаївна Ян // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2018. - Вип. ХХХХ. - С. 253-260 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/308 | |
dc.description | The purpose of the Article. The article considers the specificity of theatrical-spectator interaction in the Ukrainian music and drama theater in the context of ethnic-social processes of the last third of the XIX – beginning XX century. The methodology of the research is the use of historical-cultural, comparative and art methods. This methodological approach allows us to explore the ideological-aesthetic and creative aspects of the theatrical-spectator relations in the Ukrainian musical and drama theater, which directly influence the direction of theatrical activity. The scientific novelty of the work is to the analysis of the specific features of theatrical and spectator interaction in the Ukrainian musical and dramatic theater in the sociosphere of society. Conclusions. The activity of the outstanding masters of the Ukrainian scene promoted the national culture among a broad audience, encouraged the formation of its spiritual priorities and was an essential factor in ethnocultural identification. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи. Статтю присвячено дослідженню специфіки театрально-глядацької взаємодії в українському музично-драматичному театрі в контексті етносоціальних процесів останньої третини ХІХ – початку ХХ століття. Методологія дослідження полягає в застосуванні історико-культурного, компаративного, мистецтвознавчого методів, які дали змогу проаналізувати ідейно-естетичні та соціально-психологічні аспекти театрально-глядацьких взаємин, що змістовно впливають на спрямованість театральної діяльності. Наукова новизна роботи полягає в дослідженні специфічних особливостей театрально- глядацької взаємодії в українському музично-драматичному театрі у культурно-топографічному та субетнічному вимірах соціосфери суспільства. Висновки. Таким чином, незважаючи на тотальні державні та цензурні заборони, діяльність видатних національних театральних діячів була спрямована на популяризацію української культури серед широкого кола поліетнічної глядацької аудиторії, сприяла формуванню її духовних пріоритетів та була вагомим фактором етнокультурної ідентифікації. | |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | специфіка театрально-глядацької взаємодії | uk_UA |
dc.subject | український музично-драматичний театр | uk_UA |
dc.subject | театр | uk_UA |
dc.title | СПЕЦИФІКА ТЕАТРАЛЬНО-ГЛЯДАЦЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УКРАЇНСЬКОМУ МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНОМУ ТЕАТРІ (ОСТАННЯ ТРЕТИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) | uk_UA |
dc.title.alternative | Specificity of theatrical-spectator interaction in the Ukrainian music and drama theater (the last third of the XIX – beginning XX century) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |