dc.contributor.author |
Бугайова, Оксана Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-14T11:05:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-14T11:05:03Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Бугайова О.І. Прагматичний потенціал антонімів у текстах соціальної реклами // Соціум. Документ. Комунікація. 2018. Вип. 5. С. 44–57. |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3090 |
|
dc.description |
У статті проаналізовано прагматичний потенціал антонімів у досягненні мети рекламної комунікації соціального спрямування. Соціальна реклама як засіб масової комунікації є важливим інструментом гармонізації поведінки людей у суспільстві. Оскільки людина в соціумі може перебувати в різному середовищі, є необхідність коригувати її поведінку відповідно до цих умов. Тому запропоновано диференціювати соціальну рекламу насамперед за середовищем, у якому перебуває людина як об’єкт рекламного впливу, тобто:1) рекламу гармонізації людини як члена суспільства; 2) рекламу гармонізації міжособистісних стосунків; 3) рекламу гармонізації ставлення людини до довкілля і 4) рекламу гармонізації самої людини як фізичної та духовної цінності. Відповідно до цих груп проаналізовано роль антонімів у текстах соціальної реклами як лексико-стилістичних засобів, що сприяють досягненню мети рекламної комунікації. Доведено, що антоніми, виражаючи протилежні значення й поняття, забезпечують точність, глибину, дієвість думки, привносять додатковий смисл зіставлення, контрастного порівняння, прихованого заперечення,загострення протиріч, досягнення ефекту парадоксальності та необхідності робити прогнозований вибір. Розуміння структурних і семантичних можливостей антонімічних опозицій дозволить правильно й раціонально використовувати антоніми в соціальному рекламному мовленні й добирати інформативно найбільш значимі з них задля досягнення потрібного ефекту. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article we analyze the pragmatic potential of antonyms
in achieving the goal of advertising communication of social
orientation. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
uk_UA |
dc.subject |
тексти соціальної реклами |
uk_UA |
dc.subject |
антонімія як категорія лексико-семантичної системи мови |
|
dc.subject |
стилістичні параметри антонімії |
|
dc.subject |
прагматичний потенціал антонімів |
|
dc.title |
Прагматичний потенціал антонімів у текстах соціальної реклами |
uk_UA |
dc.title.alternative |
THE PRAGMATIC POTENTIAL OF ANTHONYMS IN THE TEXT OF SOCIALADVERTISING |
|
dc.type |
Article |
uk_UA |