dc.description |
Іменник посідає центральне місце серед частин мови як єдиний клас слів на позначення предметів. У тексті соціальної реклами іменники виконують як функцію номінації, так й апелюють до почуттів та емоцій, зумовлюючи появу асоціацій, які прискорюють сприйняття інформації. іменники, застосовані в текстах соціальної реклами, було диференційовано за такими тематичними групами: назви осіб, назви тварин і рослин, назви відчуттів, психічних процесів, назви спільнот, назви будівель/закладів, духовні цінності, іменники, утворені шляхом субстантивації, віддієслівні іменники; а також досліджено лексико-семантичні пріоритети у виборі іменників у межах рекламних текстів певного тематичного спрямування, тобто соціальної реклами, що гармонізує: міжособистісні стосунки, ставлення людини до довкілля, саму людину як фізичну та духовну цінність, і людину як члена суспільства. З'ясовано, що в тестах соціальної реклами іменники допомагають здійснювати прогнозований вплив на реципієнта через "словесну ілюстрацію" описаної ситуації відповідно до завдань кожного типу соціальної реклами: вони є тематично маркованими та максимально конденсують перлокутивну мету рекламного посилу. Знання закономірностей використання іменників у текстах соціальної реклами важливе для такого їх структурування, щоб рекламна комунікація соціального спрямування досягала поставленої мети. |
uk_UA |