dc.contributor.author |
Харченко, Світлана Василівна |
|
dc.contributor.author |
Бугайова, Оксана Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-14T11:41:28Z |
|
dc.date.available |
2021-07-14T11:41:28Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Харченко С. В., Бугайова О. І. Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство). 2014. Вип. 6. С. 213-221. |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3095 |
|
dc.description |
У статті зроблено спробу встановити зв‘язок між психолінгвістичним аспектом реалізації текстів соціальної реклами та їх граматичним оформленням. Установлено, що вибір семантико-синтаксичної будови речень текстів соціальної реклами залежить і від використаних прийомів психологічного впливу на адресата.
Використання в соціальній рекламі досягнень психолінгвістики як науки є доцільним, оскільки впливає на отримання прогнозованого (позитивного) перлокутивного ефекту. Вибір семантико-синтаксичної будови речень тексту соціальної реклами залежить і від використаних прийомів психологічного впливу на адресата. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article attempts to establish a connection between psycholinguistic aspects of social
advertising‘s texts and their grammatical design. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
НПУ ім. М. П. Драгоманова |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна реклама |
uk_UA |
dc.subject |
психолінгвістичний аспект |
|
dc.subject |
мовне моделювання |
|
dc.subject |
семантико-синтаксична будова |
|
dc.subject |
граматичне оформлення |
|
dc.title |
Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |