dc.date.accessioned |
2021-07-14T14:47:11Z |
|
dc.date.available |
2021-07-14T14:47:11Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Мета статті розглянути особливості взаємодії поетичного символізму П. Елюара (у жанрі верлібр) і музичного жанру melodie в камерно-вокальних циклах Ф. Пуленка, визначити вплив творчого доробку на еволюцію жанру "музичних портретів" |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3101 |
|
dc.description |
У вокальних творах Ф. Пуленка написаних на тексти П. Елюара можна побачити загальну архетипічну ідею безсмертя. Пуленк бере за основу музичну форму, в якій міфомислення Елюара і його особисте сприйняття поезії стає доступним і легким для розуміння. Психологізм образу мистця відовідає кореневим поняттям та метафорам, складовим і практичній основі архітепічної психології Дж. Хіллмана. Синтез мистецтв будує багатоплановість сприйняття, надає інший вимір існування жанру "музичного портрету", має ознаки психологізму, значно посилює емоційний вплив. Творчість Ф. Пуленка - це гармонійне злиття французької музичної традиції і новаторства. В еволюційному розвитку "музичних портретів" Ф. Пуленк йде від наслідування інструментальної програмної музики, до власної унікальної трактовки жанру, яка вирізняється новою філософією, що повязана з заглибленням у психологію людини та евволюцію людства. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглянуто особливості взоємодії поетичного символізму П. Елюара (у жанрі верлібр) і музичного жанру melodie в камерно-вокальних циклах Ф. Пуленка, визначено вплив творчого доробку на еволюцію жанру "музичних портретів" |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ : Міленіум |
uk_UA |
dc.title |
Символізм віршів П. Елюара в камерно-вокальних творах Франсіса Пуленка. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |