dc.date.accessioned |
2021-07-14T17:18:35Z |
|
dc.date.available |
2021-07-14T17:18:35Z |
|
dc.date.issued |
2017-09-23 |
|
dc.identifier.citation |
Актуальність роботи полягає в дослідженні проблем музичного мистецтва, пов’язаних із необхідністю теоретичного обґрунтування наративної складової музичного портрета як форми дискурсу, що є відображенням еволюційних процесів науки і мистецтва ХХ ст. Досліджується вплив наративу на поглиблення психологізму музичних образів |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3105 |
|
dc.description |
Актуальність теми дослідження пов’язана з необхідністю теоретичного обґрунтування наративної
складової музичного портрету як форми дискурсу, що
є результатом еволюційних процесів науки і мистецтва. Останнім часом зростає зацікавленість науковців у вивченні питань, що пов’язані з поняттям терміна «наратив». Наративне оповідання (викладення
історії) визнано властивістю, що домінує в людському
мисленні, є головною формою розуміння культурного
досвіду, організації наукових досліджень, соціальної
взаємодії. Оповідна форма, усна чи письмова, є основою існування людини: філософського, культурологічного, лінгвістичного, психологічного. За рахунок
синтезу мистецтв усе це знаходить своє відображення
і в музиці. Жанр, що походить корінням із образотворчого мистецтва, — музичний портрет — збагачується за рахунок синтезу мистецтв, в умовах розвитку
авангардних мистецтв середини ХХ століття отримує
нові риси, що пов’язані з поглибленням психологізму. Об’єктом даного дослідження обрана наративна
складова в жанрі «музичний портрет» у світській кантаті «Le Bal Masqué» (1932) і вокальному циклі «Lе
Travail du Peintre» (1957) французького композитора
Франсіса Пуленка |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність роботи
полягає в дослідженні проблем музичного ми стецтва, пов’язаних із необхідністю теоретичного обґрунтування наративної складової музичного
портрета як форми дискурсу, що є відображенням
еволюційних процесів науки і мистецтва ХХ ст.
Досліджується вплив наративу на поглиблен ня психологізму музичних образів. Застосовано
аналітичний та культурно-історичний методи
для дослідження терміна наратив / наративний,
на основі компаративного методу розглянуто його
наукові, художньо-образні конотації, запропоновано наративний метод. Результати дослідження:
наратив гуманітарних та соціальних наук дозволяє
розширити можливості дослідження особистості
з огляду на те, що когнітивні та інтерпретаційні
процеси, результати яких знаходять своє
відображення у наративних текстах, становлять
ядро особистості та психологічного досвіду. Праця
має прикладний характер у вивченні творів музичного мистецтва. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Харківська державна академія дизайну і мистецтв |
uk_UA |
dc.title |
Наративна складова жанру "музичний портрет"на прикладі вокальних портретів Ф.Пуленка |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |