Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Наративна складова жанру "музичний портрет"на прикладі вокальних портретів Ф.Пуленка

Show simple item record

dc.date.accessioned 2021-07-14T17:18:35Z
dc.date.available 2021-07-14T17:18:35Z
dc.date.issued 2017-09-23
dc.identifier.citation Актуальність роботи полягає в дослідженні проблем музичного мистецтва, пов’язаних із необхідністю теоретичного обґрунтування наративної складової музичного портрета як форми дискурсу, що є відображенням еволюційних процесів науки і мистецтва ХХ ст. Досліджується вплив наративу на поглиблення психологізму музичних образів uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3105
dc.description Актуальність теми дослідження пов’язана з необхідністю теоретичного обґрунтування наративної складової музичного портрету як форми дискурсу, що є результатом еволюційних процесів науки і мистецтва. Останнім часом зростає зацікавленість науковців у вивченні питань, що пов’язані з поняттям терміна «наратив». Наративне оповідання (викладення історії) визнано властивістю, що домінує в людському мисленні, є головною формою розуміння культурного досвіду, організації наукових досліджень, соціальної взаємодії. Оповідна форма, усна чи письмова, є основою існування людини: філософського, культурологічного, лінгвістичного, психологічного. За рахунок синтезу мистецтв усе це знаходить своє відображення і в музиці. Жанр, що походить корінням із образотворчого мистецтва, — музичний портрет — збагачується за рахунок синтезу мистецтв, в умовах розвитку авангардних мистецтв середини ХХ століття отримує нові риси, що пов’язані з поглибленням психологізму. Об’єктом даного дослідження обрана наративна складова в жанрі «музичний портрет» у світській кантаті «Le Bal Masqué» (1932) і вокальному циклі «Lе Travail du Peintre» (1957) французького композитора Франсіса Пуленка uk_UA
dc.description.abstract Актуальність роботи полягає в дослідженні проблем музичного ми стецтва, пов’язаних із необхідністю теоретичного обґрунтування наративної складової музичного портрета як форми дискурсу, що є відображенням еволюційних процесів науки і мистецтва ХХ ст. Досліджується вплив наративу на поглиблен ня психологізму музичних образів. Застосовано аналітичний та культурно-історичний методи для дослідження терміна наратив / наративний, на основі компаративного методу розглянуто його наукові, художньо-образні конотації, запропоновано наративний метод. Результати дослідження: наратив гуманітарних та соціальних наук дозволяє розширити можливості дослідження особистості з огляду на те, що когнітивні та інтерпретаційні процеси, результати яких знаходять своє відображення у наративних текстах, становлять ядро особистості та психологічного досвіду. Праця має прикладний характер у вивченні творів музичного мистецтва. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Харківська державна академія дизайну і мистецтв uk_UA
dc.title Наративна складова жанру "музичний портрет"на прикладі вокальних портретів Ф.Пуленка uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account