Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дичковський, Cтепан Іванович
dc.date.accessioned 2021-07-22T10:03:59Z
dc.date.available 2021-07-22T10:03:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Дичковський C. І. Туристичне освоєння соціокультурного простору міста // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020. № 3. С. 3-13. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3111
dc.description The purpose of the article. Is to study the use of socio-cultural space of the city in tourism. The methodology involves the use of historical, bibliographic, and analytical methods. The scientific novelty of the work is to substantiate the feasibility and application of a new concept of socio-cultural space of the city, which plays a major role in the status of the city, its location, landscape features, cultural monuments, historical past. Conclusions. It is determined that the urban space reflects the processes of modern cultural reality and is expressed in the artifacts of urban life, objects of tourist display. It is proved that for the consumption of tourist services the modern tourist industry forms territorial city brands. Using attractive images and historical and socio-cultural objects that provide the traveler with the opportunity to freely navigate in obtaining new experiences that contribute to the uniqueness and originality of the city uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи полягає у дослідженні використання соціокультурного простору міста у туристичній діяльності. Методологія дослідження передбачає застосування історичного, бібліографічного та аналітичного методів. Наукова новизна роботи полягає в обґрунтуванні доцільності та застосування нової концепції соціокультурного простору міста, що відіграє основну роль у статусі самого міста, його місцезнаходження, особливості ландшафту, наявність культурних пам'яток, історичного минулого. Висновки. Визначено що міський простір відображає процеси сучасної культурної дійсності та виражений в артефактах міського життя, об'єктах туристського показу. Доведено що для споживання туристських послуг сучасна туристична індустрія формує територіальні міські бренди. Використовуючи привабливі образи та історичні й соціокультурні об'єкти, які забезпечують мандрівникові можливість вільного орієнтування в отриманні нових вражень, що сприяють унікальності та своєрідності міста uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject соціокультурний простір uk_UA
dc.subject місто uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject культурний туризм uk_UA
dc.subject культурні індустрії uk_UA
dc.subject інформаційне суспільство uk_UA
dc.title ТУРИСТИЧНЕ ОСВОЄННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ МІСТА uk_UA
dc.title.alternative The tourism development of socio-cultural space of the city uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу