Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Gonchar, Olena | |
dc.contributor.author | Soboliev, Oleksandr | |
dc.contributor.author | Tokar, Maryna | |
dc.contributor.author | Lytvyniuk, Liudmyla | |
dc.date.accessioned | 2021-07-23T09:32:05Z | |
dc.date.available | 2021-07-23T09:32:05Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Gonchar O., Soboliev O., Tokar M., Lytvyniuk L. Generalization of arts: poetry and illustration [Генералізація мистецтв: поезія і ілюстрація] //Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020. № 3. С. 55-60. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3118 | |
dc.description | Метою статті є визначення концепції комплексного сприйняття поетичного тексту та ілюстрацій до нього шляхом узагальнення цих двох форм мистецтва. Методологія ґрунтується на функціональному підході до сприйняття вербального та невербального тексту. Наукова новизна роботи полягає у дослідженні процесу сприйняття тексту через розуміння синтезу двох форм мистецтва, поетичного тексту та ілюстрації, що доводить ідею їх подвійної природи. В основу запровадженої типологія поетичного творів з базовим параметром «антитеза», яку подано в кореляції із розробленою класифікацією форм ілюстрацій, покладено співвідношення проективного й концептуального принципів відображення дійсності у вербальному та невербальному текстах, ступень експліцитності оцінок. Висновки. Співвідношення типів поетичного тексту із формами ілюстрацій сприяє вдосконаленню методики роботи художника-ілюстратора. Результати наукового дослідження можуть також бути використані для з'ясування елементів, які породжують неоднозначність та невизначеність процесу сприйняття будь-якого твору мистецтва | uk_UA |
dc.description.abstract | The purpose of the article is to define the conception of perception of poetic texts and illustrations by generalizing these forms of arts. The methodology is based on the functional approach to verbal and non-verbal text comprehension. The scientific novelty of the work lies in understanding the process of generalization of two forms of arts, such as poetry and illustration that proves the idea of their twofold nature. The developed typology of poetic texts with a basic parameter ―antithesis‖ and classification of the forms of illustrations are founded on the correlation of projecting and conceptual principles of reality reflection in verbal and non-verbal texts, and on the explicitness degree of evaluative characteristics. Conclusion. The generalization of two forms of arts contributes to developing a course of action for an artist-illustrator. The significance of the scientific research results can clarify the elements of ambiguity, uncertainty, obscurity in the process of perception of any work of arts | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | витвір мистецтва | uk_UA |
dc.subject | ілюстрація | uk_UA |
dc.subject | поетичний текст | uk_UA |
dc.subject | функціональний підхід | uk_UA |
dc.subject | узагальнення | uk_UA |
dc.subject | сприйняття | uk_UA |
dc.title | GENERALIZATION OF ARTS: POETRY AND ILLUSTRATION | uk_UA |
dc.title.alternative | Генералізація мистецтв: поезія і ілюстрація | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |