Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ovcharenko, Nataliya | |
dc.date.accessioned | 2021-07-29T09:38:52Z | |
dc.date.available | 2021-07-29T09:38:52Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Ovcharenko N. Vocal methodology: on the problem of system research [Вокальная методология: к проблеме системного исследования] // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020. № 3. С. 166-170. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3136 | |
dc.description | Мета дослідження – систематизація наукових методів пізнання мистецтва співу на чотирьох рівнях вокальної методології. Методологія дослідження розкрита на філософському, загальнонауковому, конкретнонауковому і технологічному рівнях, її основу становлять: системний підхід для систематизації та узагальнення методів пізнання мистецтву співу; аналітичний – для вивчення наукового досвіду гуманітарного знання, спрямованого на рішення означеної проблеми; культурологічний – для дослідження сутності мистецтву співу як феномена музичної культури; аксіологічний – для виявлення значення вокальної методології та визначення цінностей мистецтва співу. Наукова новизна роботи полягає в систематизації наукових методів пізнання мистецтва співу на чотирьох рівнях вокальної методології. Висновки. Вокальна методологія, яку ми розглядаємо як систему наукових мета методів пізнання сутності й специфіки мистецтва співу на чотирьох рівнях: філософському, загальнонауковому, конкретнонауковому, технологічному, знаходиться на початку шляху усвідомлення та дослідження. Виявлення методів пізнання мистецтва співу на чотирьох рівнях дало можливість систематизувати всезагальні, загальнонаукові та спеціальні методи пізнання, спрямовані на вирішення актуальних проблем вокальної науки | uk_UA |
dc.description.abstract | The purpose of the article is to systematize the scientific methods of learning the art of singing on four levels of vocal methodology. The methodology of the study is revealed at the philosophical, general scientific, specific scientific and technological levels, with its foundation comprising: a systemic approach to systematize and summarize the methods of learning the art of singing; analytical - to study the scientific experience of humanitarian knowledge in solving the stated problem; cultural studies - to study the essence of the art of singing as a phenomenon of musical culture; axiological - to identify the value of vocal methodology and the definition of values in the art of singing. The scientific novelty of the study lies in the systematization of scientific methods of learning the art of singing at four levels of vocal methodology. Conclusions. The vocal methodology, which we consider as a system of scientific metamethods of knowledge essence and specifics of the art of singing at four levels: philosophical, general scientific, specific scientific, and technological, is at the beginning of the path of reflection and research. The identification of methods of learning the art of singing at the four levels of vocal methodology enabled us to systematize general, general scientific, and special methods aimed at solving the current problems of vocal science | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | вокальна методологія | uk_UA |
dc.subject | вокальна наука | uk_UA |
dc.subject | вокальні технології | uk_UA |
dc.subject | мистецтво співу | uk_UA |
dc.subject | систематизація методів пізнання | uk_UA |
dc.title | VOCAL METHODOLOGY: ON THE PROBLEM OF SYSTEM RESEARCH | uk_UA |
dc.title.alternative | Вокальна методологія: до проблеми системного дослідження | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |