Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тормахова, Вероніка Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-08-02T08:26:13Z
dc.date.available 2021-08-02T08:26:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Тормахова В. М. Еволюція куплетної форми в рок- та поп-музиці //Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020. № 3. С. 226-230 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3149
dc.description The purpose of the article is to identify patterns associated with the transformational processes associated with the change of the verse form in pop music, especially in rock and pop directions. This goal is realized in the coverage of the likely influences of socio-cultural factors, and not just purely artistic. The methodology involves the use of an analytical method to illuminate the features of the structure of the couplets, which are present in modern pop music. The use of the comparative method was used to compare the terminology used to refer to the structural sections of the song forms in the domestic and English-American literary studies of art. The scientific novelty is that for the first time the evolution of the purchased form in rock and pop music was studied on the basis of identifying changes in the standards of duration and form of the song, which claims the status of a "hit". Conclusions. Assumptions are made about the possibility of the influence of technological processes, and not only on the individual creative principles of the composer on the duration and form of the chamber vocal work. A promising trend is the introduction of the terminology used in the Anglo-American literature to describe the sections of the song form, namely, the chorus, the bridge, into the domestic art studies discourse uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є виявлення закономірностей, пов‘язаних з трансформаційними процесами, пов‘язаними зі зміною куплетної форми в естрадній музиці, а саме у рок- та поп-напрямках. Дана мета реалізується у висвітленні ймовірних впливів соціокультурних чинників, а не лише суто художніх. Методологія дослідження передбачає застосування аналітичного методу задля висвітлення особливостей структури куплетних форм, які наявні в сучасній естрадній музиці. Використання компаративного методу застосовувалось для порівняння термінології, яка використовується для позначення структурних розділів пісенних форм у вітчизняній та англо-американській мистецтвознавчій літературі. Наукова новизна полягає в тому, що вперше досліджено еволюцію купленої форми в рок- та поп-музиці на основі виявлення зміни стандартів тривалості та форми пісні, що претендує на статус «хіта». Висновки. Робиться припущення стосовно можливості впливу технологічних процесів, а не лише індивідуальних творчих принципів композитора на тривалість та форму камерно-вокального твору. Перспективним напрямком вбачається введення у вітчизняний мистецтвознавчий дискурс термінології, яка використовується в англо-американській літературі для позначення розділів пісенної форми, а саме – хорус, бридж uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject пісня uk_UA
dc.subject естрада uk_UA
dc.subject куплетна форма uk_UA
dc.subject еволюція uk_UA
dc.title ЕВОЛЮЦІЯ КУПЛЕТНОЇ ФОРМИ В РОК- ТА ПОП-МУЗИЦІ uk_UA
dc.title.alternative The evolution of a song form in rock and pop music uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу