Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

МАРКЕТИНГОВА ЕКСПЕРТИЗА ХУДОЖНІХ ТВОРІВ ЯК СКЛАДОВА ЇХ ОЦІНКИ ТА ПРОСУВАННЯ НА АРТ-РИНКУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Акімов, Дмитро Ігорович
dc.date.accessioned 2021-08-10T09:25:41Z
dc.date.available 2021-08-10T09:25:41Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Акімов Д.І. Маркетингова експертиза художніх творів як складова їх оцінки та просування на арт-ринку // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020. № 2. С. 87-93. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3179
dc.description The purpose of the article is to analyze and clarify the essence and objectives of the marketing examination of works of fine art in art markets and the initial consideration of marketing technologies that are used for this purpose. The methodology is based on the application of methods of system analysis, comparative method, methods of systematization, and generalization. The scientific novelty of the study is that for the first time the marketing bases of examination of works of art in the context of their general assessment and promotion in the art market are studied. Conclusions. As a result of the study, it was found that along with traditionally used in art markets stylistic and technical and economic expertise proved the relevance of marketing expertise, taking into account numerous factors influencing the value of works in the dynamics and increasing the effectiveness of promotion in art markets. Carrying out of marketing examination of works of art assumes the account of a large number of important factors and indicators, including indices of cost, the symbolic capital which are included in works of art; ratings of artists - authors of works; availability and accessibility of works in art markets; the need for restoration and special storage conditions for works of art and the like. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи полягає в аналізі та уточненні сутності та завдань маркетингової експертизи творів образотворчого мистецтва на художніх ринках та первинний розгляд маркетингових технологій, які для цього застосовуються. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні методів системного аналізу, компаративного методу, методів систематизації та узагальнення. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що вперше досліджено маркетингові засади експертизи художніх творів в контексті їх загального оцінювання та просування на арт-ринку. Висновки. В результаті проведеного дослідження встановлено, що поряд з традиційно використовуваними на арт-ринках стилістичною та техніко-економічною експертизами доведена актуальність застосування маркетингової експертизи, що враховує багаточисленні фактори, які впливають на оцінку вартості художніх творів в динаміці та підвищують ефективність просування творів на арт-ринках. Проведення маркетингової експертизи художніх творів передбачає врахування значної кількості важливих чинників та показників, в тому числі: індексів дороговартості, символічного капіталу, що містяться у творах мистецтва; рейтинги митців – авторів творів; наявність та доступність творів на арт-ринках; потреба у реставрації та спеціальних умовах зберігання творів мистецтва тощо. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject маркетингова експертиза uk_UA
dc.subject рейтинг художника uk_UA
dc.subject вартість художнього твору на ринку uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГОВА ЕКСПЕРТИЗА ХУДОЖНІХ ТВОРІВ ЯК СКЛАДОВА ЇХ ОЦІНКИ ТА ПРОСУВАННЯ НА АРТ-РИНКУ uk_UA
dc.title.alternative Marketing expertise of artworks as a component of their evaluation and promotion in the art market uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу