Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кулієва, Антоніна Яківна | |
dc.date.accessioned | 2021-08-13T13:02:41Z | |
dc.date.available | 2021-08-13T13:02:41Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кулієва А.Я. Виконавський синтез як творчий метод одеської вокальної школи // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020. №2. С. 198-202. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3213 | |
dc.description | The purpose of the article is to determine the role of performing synthesis as a creative method of Odessa vocal school, establishing its role in the formation of its principles. The methodology is based on the interaction of the principles of historicism, regional studies, and performing analysis. The scientific novelty of the research consists of defining the performing synthesis as a creative method of the Odessa vocal school and establishing its components and results. Conclusions. Definition of performing synthesis as a creative method of Odessa vocal school. The components of the performing synthesis of Ukrainian, German, Italian, Russian origin, which determined the productivity of the Odesa vocal school, are established. The role of theatrically inflective and absolutely vocal technical directions in the structure of the Odessa vocal school has been established, which, subject to the influence of its general methodological principles, eventually acquired the synthesis. The basics of forming the repertoire of students-vocalists of the Odessa vocal school, which is based on the synthesis of different national performing traditions, are considered. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою статті є визначення ролі виконавського синтезу як творчого методу одеської вокальної школи, встановлення його ролі у формуванні її засад. Методологічна основа базується на взаємодії засад принципу історизму, регіонознавчого методу, виконавського аналізу. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні виконавського синтезу як творчого методу одеської вокальної школи та встановленні його складових та результатів. Висновки. В результаті визначення виконавського синтезу як творчого методу одеської вокальної школи встановлено складові виконавського синтезу українського, німецького, італійського, російського походження, що обумовили продуктивність одеської вокальної школи. Виявлено роль театрально-інтонаційного та абсолютно-вокального техніцизованого напрямів у структурі одеської вокальної школи, які, підкоряючись впливу її загальних методологічних засад, у підсумку набули синтезування. Розглянуто основи формування репертуару студентів-вокалістів одеської вокальної школи, основного на синтезі різнонаціональних виконавських традицій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | виконавський синтез | uk_UA |
dc.subject | методологічні засади | uk_UA |
dc.subject | одеська вокальна школа | uk_UA |
dc.subject | виконавські напрями | uk_UA |
dc.subject | театрально-інтонаційний напрям | |
dc.subject | абсолютно-вокальний напрям | |
dc.title | ВИКОНАВСЬКИЙ СИНТЕЗ ЯК ТВОРЧИЙ МЕТОД ОДЕСЬКОЇ ВОКАЛЬНОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.title.alternative | Performing synthesis as a creative method of Odesa vocal school | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |