Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Островерх, Ольга Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2021-08-17T09:25:39Z | |
dc.date.available | 2021-08-17T09:25:39Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Островерх О. Б. Еволюція просторових систем українського драматичного театру: типи організації, функції, людина (від натуралізму до авангарду) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.02 "Театральне мистецтво" / Ольга Борисівна Островерх ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського. К., 2007. 20 c. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3220 | |
dc.description | The dissertation deals with the questions of the evolution of spatial and scenographic systems in the Ukrainian theatre. The problem is examined on the example of two correlated theatrical phenomena that formed the image of the Ukrainian drama theatre. These are the so-called ‘coryphaei’ theatre and the theatrical ‘archipelago’ created by Les’ Kurbas comprising related phenomena of the “Young Theatre” (Molodyj Teatr) (1916-1918), the “Berezil’ Artistic Association” (1922-1926) and the Kharkiv “Berezil’” Theatre (1926-1933). The analysis of spatial and scenographic systems in the Ukrainian theatre during the Modernism period accomplished in this investigation allowed to track the evolution of theatrical space as a basic theatrical system. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено питанням еволюції просторово-сценографічних систем українського театру в аспектах архітектоніки сцени, сценографії, предметних комплексів вистави, театральної проксеміки. В дисертації розроблено новий напрямок в дослідженні української сценографії, який ґрунтується на аналізі стратегій театрального простору з позицій театральної семіотики, теорії художнього тексту, з залученням підходів театральної герменевтики та антропології. Аналіз просторових та сценографічних систем українського драматичного театру доби модернізму, здійснений в межах цього дослідження, дозволяє виявити специфіку простороутворення в українському театрі в контексті соціокультурного дискурсу доби. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАН України | uk_UA |
dc.subject | просторові системи | uk_UA |
dc.subject | український драматичний театр | uk_UA |
dc.subject | людина | uk_UA |
dc.subject | натуралізм | uk_UA |
dc.subject | авангард | uk_UA |
dc.subject | просторово-сценографічні системи | uk_UA |
dc.subject | українська сценографія | uk_UA |
dc.subject | доба модернізму | uk_UA |
dc.subject | український театр | uk_UA |
dc.subject | театральний простір | uk_UA |
dc.subject | сценографія | uk_UA |
dc.subject | проксеміка | uk_UA |
dc.subject | образотворче мистецтво | uk_UA |
dc.subject | театральні системи | uk_UA |
dc.subject | соціокультурний контекст | uk_UA |
dc.subject | театр | uk_UA |
dc.title | ЕВОЛЮЦІЯ ПРОСТОРОВИХ СИСТЕМ УКРАЇНСЬКОГО ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ: ТИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ, ФУНКЦІЇ, ЛЮДИНА (ВІД НАТУРАЛІЗМУ ДО АВАНГАРДУ) | uk_UA |
dc.title.alternative | The evolution of spatial systems in the Ukrainian Drama Theatre: types of organization, functions, human being (from naturalism to avantgarde) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |