Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО СТИЛЮ СЛОВАЦЬКОЇ КОМПОЗИТОРСЬКОЇ ШКОЛИ У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пальцевич, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-08-18T09:23:46Z
dc.date.available 2021-08-18T09:23:46Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Пальцевич Ю. М. Формування національного стилю словацької композиторської школи у першій половині ХХ століття : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Юлія Миколаївна Пальцевич ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. К., 2008. 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3231
dc.description Dissertation examines the formation and the development of a Slovak composers’ school. The methodological base could be defined as historical, typological and cultural approaches. The theoretical base is Ukrainian and foreign studies on national style in music, development of musical-style systems and their typology. The author for the first time determines the complex of national style features of Slovak music of the first half of XX century, its periodization in accordance with national style development dynamics, and its special features in comparison with the phenomen of Ukrainian, Czech, Hungarian and Polish musical cultures. Also the dissertation throws light upon non-musical factors and their influence on national style processes essence and course. Therefore, the dissertant analyses different genres compositions authored by Slovak сomposer’s school founders, i.e.: A. Moyzes, E. Suchon, J. Cikker, the ideas of national music concepts of Slovak music journalistic writings of the mentioned period. uk_UA
dc.description.abstract В дисертації розглядається процес конституювання та розвитку стильових засад словацької композиторської школи. Методологічна основа - історико-типологічний та культурологічний підходи. Теоретична основа - розробки вітчизняних та зарубіжних дослідників з проблем національного стилю в музиці, типології розвитку музично-стильових систем. Шляхом аналізу низки різножанрових творів основоположників словацької композиторської школи (А. Мойзеса, Е. Сухоня, Я. Циккера), ідей щодо концепції національної музики, які висловлювалися у словацькій музичній публіцистиці зазначеного періоду, вперше визначається комплекс національно-стильових ознак словацької музики першої половини ХХ століття; подається її періодизація згідно зі спостереженою динамікою процесу кристалізації національного стилю; його особливі риси розкриваються у співставленні з явищами української, чеської, угорської, польської музичних культур. У роботі також піднімаються питання впливу позамузичних чинників на сутність та перебіг національно-стильових процесів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського uk_UA
dc.subject національний стиль uk_UA
dc.subject Словацька композиторська школа uk_UA
dc.subject композиторська школа uk_UA
dc.subject національна музика uk_UA
dc.subject словацька музична публіцистика uk_UA
dc.subject словацька музика uk_UA
dc.subject типологія uk_UA
dc.subject процес uk_UA
dc.subject національностильові ознаки uk_UA
dc.subject пасторальність uk_UA
dc.subject баладність uk_UA
dc.subject танцювальність uk_UA
dc.subject музика uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО СТИЛЮ СЛОВАЦЬКОЇ КОМПОЗИТОРСЬКОЇ ШКОЛИ У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ uk_UA
dc.title.alternative The formation of national style of a Slovak composers’ school in 1st half of XX century uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу