Короткий опис(реферат):
У дисертації розглядається проблема формування музично-аналітичних умінь студентів у процесі опанування навчального курсу “Сольфеджіо”. Здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з досліджуваної проблеми, охарактеризована специфіка й розкрито зміст музично-аналітичних умінь у структурі музично-аналітичної діяльності студентів і на цій основі подано наукове розуміння автором дефініції “музично-аналітичні уміння”.
Вивчено стан музично-теоретичної підготовки студентів у системі вищої гуманітарної освіти, визначено критерії і рівні сформованості їхніх музично-аналітичних умінь у процесі опанування навчального курсу “Сольфеджіо” (високий, середній, низький).
Експериментально підтверджена дієвість педагогічних умов та ефективність методики формування музично-аналітичних умінь студентів, в основу якої покладена система індивідуально-диференційованих завдань поліваріативного характеру, конкретизуючих розвиненість зазначених інтегральних умінь.
Доведена важливість одержаних дисертантом результатів для подальшого розвитку музично-педагогічної теорії та практики.
Суть розробки, основні результати:
The problem of forming the music-analytical skills of students within the process of mastering the academic course "Solfeggio" is considered in the thesis. Theoretical analysis of scientific literature on the researched problem has been provided, the content of music-analytical skills within a structure of students' music-analytical activity has been discovered; and on these grounds the author's understanding of definition "music-analytical skills" has been presented.
The state of music and theoretic training within the system of higher humanitarian education was examined, the criteria and levels of the students' music-analytical skills within the process of mastering the academic course "Solfeggio" have been determined.
The efficiency of the pedagogical conditions onto the methods of forming the music-analytical skills of students have been proved experimentally, the basis of these methods is the system of individually differentiated assignments, multivariate in nature, which concretize the development of the integrative skills mentioned above.
There has been proved the importance of the results achieved by the author for the further development of the music pedagogy theory and practice.