dc.contributor.author |
ПЕРЦОВ, МИКИТА ОЛЕГОВИЧ |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-20T11:06:42Z |
|
dc.date.available |
2021-08-20T11:06:42Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Перцов М. О. Флейтова музика України: витоки, історична еволюція та сучасні тенденції : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 26.00.01 "Теорія та історія культури (мистецтвознавство)" / Микита Олегович Перцов ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2018. 16 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3259 |
|
dc.description |
This thesis is devoted to theoretical and practical reasoning of complex studying of flute music in Ukraine and on this basis its roots, historical evolution modern tendencies and perspectives of development are analyzed. The paper highlights that the establishment of a flute national school is connected with the formation of professional multilevel education (musical schools, conservatories) and the development of a composer's practice. In the middle of the XXth cent. a number of flute compositions of the concert type appear, and at the beginning of the XXIst cent. the number of chamber ensemble and solo flute compositions increases; in the works of modern composers (O. Bezborodko, A. Shmurak and others) modern performing techniques like multiphonics, whistle tones, jet whistles are widely used In the XXth - XXIst cent. new techniques of the game appear as a result of the
intensification of interest in flute in popular music, and in such styles as jazz and World Music ethnic variations of flute are used. Modifications of European flute through the implementation of numerous changes in the design take place, experiments with materials (silver, gold, titanium, platinum, PVC) and types of heads (head-butterfly, glissando head, “UpRite”, Kingma system, Drelinger, etc.) are done.The perspectives of flute functioning in Ukraine are determined by its amplification in non-academic music. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У дисертації здійснено теоретичне та практичне обґрунтування комплексного дослідження флейтової музики України і на цій основі проаналізовано її витоки, історичну еволюцію, сучасні тенденції та перспективи розвитку. З’ясовано, що становлення флейтової національної школи пов’язано із формуванням професійної багаторівневої освіти (музичні училища, консерваторії) та розвитком композиторської практики. У середині XX ст. з’являються флейтові твори концертного типу, а на початку XXI ст. збільшується кількість камерних ансамблевих та сольних; у творах сучасних композиторів (О. Безбородько, О. Шмурак та ін.) широк використовуються новітні виконавські техніки - multiphonics, whistle tones, jet whistles. Встановлено, що в XX-XXI ст. у зв’язку з активізацією уваги до флейти в популярній музиці з’являються нові прийоми гри, і в таких напрямах, як джаз та World Music, використовуються етнічні різновиди флейти. Виникають модифікації європейської флейти шляхом здійснення численних змін у конструкції, проводяться експерименти з матеріалами (срібло, золото, титан, платина, ПВХ) і конструкціями типів головок (головка-метелик, головка глісандо,
«UpRite», система Кінгма, Drelinger та ін.). Перспективи функціонування флейти в Україні визначаються її поширенням в естрадній музиці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Київський національний університет культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
флейтова музика України |
uk_UA |
dc.subject |
флейтова музика |
uk_UA |
dc.subject |
Україна |
uk_UA |
dc.subject |
еволюція |
uk_UA |
dc.subject |
флейтова національна школа |
uk_UA |
dc.subject |
музична культура |
uk_UA |
dc.subject |
флейта |
uk_UA |
dc.subject |
джаз |
uk_UA |
dc.subject |
конструкція флейти |
uk_UA |
dc.title |
ФЛЕЙТОВА МУЗИКА УКРАЇНИ: ВИТОКИ, ІСТОРИЧНА ЕВОЛЮЦІЯ ТА СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Flute music of Ukraine: roots, historical evolution and modern tendencies |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |