Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Піхтар, Олена Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-08-26T12:50:37Z
dc.date.available 2021-08-26T12:50:37Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Піхтар О. А. Методична система формування музичного мислення студентів мистецьких вищих навчальних закладів : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.02 "Теорія та методика навчання (музика і музичне виховання)" / Олена Анатоліївна Піхтар ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2007. 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3278
dc.description The basis of the thesis is scientific substantiation of methodological system of musical thinking formation of students in higher educational establishments of art. The theoretical and historical analysis of scientific literature concerning the problem under investigation is carried out; the specific character of personality’s thinking in creation of art is revealed. The structure of students’ musical thinking in the context of a personality-oriented approach is investigated. The component analysis of the methodological system in accordance with the concept of a personality-oriented education is developed; the principles of teaching, pedagogic conditions, forms and methods of future specialists’ musical thinking formation are researched. The criteria and grades of its formation are determined; the methods of step-by-step implementation of methodological system of musical thinking formation in the process of professional training of musical specialization students in higher educational establishments of art are experimentally proved. uk_UA
dc.description.abstract Основний зміст дисертації становить наукове обґрунтування методичної системи формування музичного мислення студентів мистецьких вищих навчальних закладів. Здійснено теоретичний та історичний аналіз наукової літератури з досліджуваної проблеми; виявлено специфіку мислення особистості в художній творчості. Вивчено структуру музичного мислення студентів у контексті особистісно орієнтованого підходу. Розроблено компонентний склад методичної системи відповідно до концепції особистісно орієнтованої освіти; досліджено принципи навчання, педагогічні умови, форми і методи формування музичного мислення майбутніх фахівців. Визначено критерії та встановлено рівні його сформованості; експериментально перевірено методику поетапного впровадження у процес фахової підготовки студентів музичних спеціалізацій мистецьких вищих навчальних закладів методичної системи формування їхнього музичного мислення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет культури і мистецтв uk_UA
dc.subject методична система uk_UA
dc.subject музичне мислення uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject мистецькі вищі навчальні заклади uk_UA
dc.subject вищі навчальні заклади uk_UA
dc.subject особистісно орієнтований підхід uk_UA
dc.subject особистісно орієнтоване навчання uk_UA
dc.subject фахова підготовка студентів uk_UA
dc.subject художня інтерпретація. uk_UA
dc.title МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ uk_UA
dc.title.alternative Methodological system of musical thinking formation of students in higher educational establishments of art uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу