dc.contributor.author |
ПОГОРЕЛЬЧУК, ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-30T10:41:31Z |
|
dc.date.available |
2021-08-30T10:41:31Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Погорельчук В. А. Дизайн світильників провідних італійських і німецьких виробників: засоби художньої виразності та перспективи використання досвіду в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.07 "Дизайн" / Володимир Анатолійович Погорельчук ; Харк. держ. акад. дизайну і мистецтв. Х., 2010. 21 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3293 |
|
dc.description |
The thesis is devoted to studying the experience of designing and manufacturing fixtures on the leading enterprises in Italy and Germany, as well as prospects for its use in the practice of modern Ukrainian designers. Was outlined the historical aspects of the problem and were identified the historical reasons for the differences in design of the fixtures in these countries. This is underscored by the fact that the Italian design in the first two decades after the Second World War he was able to quickly find the individual ways of development primarily that are based on the priorities of the emotional expression and bright personality. But the German design, which has had some experience a certain school Bauhaus and Ulm School, he went back to its founding principles and continues to follow newfunctionalism. Modern lighting systems are an integral part of creating a comfortable environment and a unique in appearance of the interiors of public and residential purpose. Foreign experience in Ukraine is actively used and encourages the Ukrainian designers at the design of lighting systems. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисертація присвячена вивченню досвіду проектування та виробництва світильників на провідних підприємствах Італії та Німеччини, а також перспективам його використання у практичній діяльності сучасних українських дизайнерів. Окреслено історичний аспект проблеми та виявлено історичні передумови творення відмінностей у проектуванні світильників названих країн. При цьому підкреслено, що італійський дизайн у перших двох десятиліттях після Другої світової війни швидко знайшов власні шляхи розвитку, які базуються, в першу чергу, на пріоритетах емоційного виразу та яскравої індивідуальності. Натомість німецький дизайн, який володів досвідом відомої школи Баухауз та Ульмської школи, повертається до їхніх основоположних принципів та надалі дотримується неофункціоналізму. Сучасні системи освітлення є невід’ємною складовою створення комфортного середовища та індивідуального образу громадського й житлового інтер’єру. Зарубіжний досвід активно використовується в Україні та стимулює розробки українських дизайнерів в галузі освітлювальних систем. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Харківська державна академія дизайну і мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
дизайн світильників |
uk_UA |
dc.subject |
провідні італійські виробники |
uk_UA |
dc.subject |
провідні німецькі виробники |
uk_UA |
dc.subject |
засоби художньої виразності |
uk_UA |
dc.subject |
використання досвіду |
uk_UA |
dc.subject |
Україна |
uk_UA |
dc.subject |
українські дизайнери |
uk_UA |
dc.subject |
проектування світильників |
uk_UA |
dc.subject |
освітлювальні системи |
uk_UA |
dc.subject |
український дизайн світильників |
uk_UA |
dc.subject |
світильники |
uk_UA |
dc.subject |
дизайн освітлювальних систем |
uk_UA |
dc.subject |
світильники Італії та Німеччини |
uk_UA |
dc.subject |
досвід українських дизайнерів |
uk_UA |
dc.title |
ДИЗАЙН СВІТИЛЬНИКІВ ПРОВІДНИХ ІТАЛІЙСЬКИХ І НІМЕЦЬКИХ ВИРОБНИКІВ: ЗАСОБИ ХУДОЖНЬОЇ ВИРАЗНОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ В УКРАЇНІ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Designed fixtures of leading Italian and German manufacturers: means of artistic expression and prospects for the use of the experience in Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |