dc.contributor.author |
Полушина-Брояко, Емілія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-31T11:24:26Z |
|
dc.date.available |
2021-08-31T11:24:26Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Полушина-Брояко Е. І. Становлення інституцій побутової культури в контексті постмодерних культурних практик : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. культурології : спец. 26.00.01 "Теорія та історія культури" / Емілія Ігорівна Полушина-Брояко ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2009. 19 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3307 |
|
dc.description |
Research is devoted the issues of the day of transformation of domestic culture in the context of postmodern cultural practices. Literature is analysed on issue of traditional way of life of Ukrainians, modern researches on tourism, hotel-restaurant business, newest artistic practices, fashion and design.
The system analysis of mechanisms of included in the way of life of advertising is given, mas-media, newest innovations of postmodern culture. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дослідження присвячене актуальним проблемам трансформації побутової культури в контексті постмодерних культурних практик. Здійснено аналіз літератури з питань традиційного побуту українців, проаналізовано сучасні дослідження з туризму, готельно-ресторанного бізнесу, новітніх мистецьких практик, зокрема моди та дизайну.
Проаналізовано механізми входження в побут реклами, мас-медіа, новітніх інновацій постмодерної культури.
Зазначається, що поняття „побутова культура” в контексті дисертації використовується синонімічно поняттю „культура побуту” і розглядається як культура кінцевого споживання вироблених в соціумі товарів та послуг.
Відмічено, що туризм як новітня форма побутової культури генетично пов’язаний із мандрівництвом, прочанством та, меншою мірою, подорожами. За постмодерної доби рекреація часто набуває форми саме туристичної подорожі.
Окреме місце в сучасній побутовій культурі посідає мода, яку можна розглядати і як своєрідний феномен культури споживання. Вона тісно пов’язана із дизайном, який в постмодерній культурі також стає невід’ємною частиною побутової культури, проте в якості результатів діяльності, спрямованої на створення предметного середовища повсякденного побуту людини.
Отже, побутова культура історично мінлива у тому числі і з точки зору номенклатури товарів, які здатні перетворитися на предметне середовище побуту, так з точки зору послуг. Наприкінці ХХ століття, яке часто визначають як добу постмодерну, побутова культура значно розширюється за рахунок нових складових, а також за рахунок змін конкретного наповнення тих її складових, які можна вважати достатньої традиційними. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Київський національний університет культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
інституції |
uk_UA |
dc.subject |
побутова культура |
uk_UA |
dc.subject |
постмодерні культурні практики |
uk_UA |
dc.subject |
культурні практики |
uk_UA |
dc.subject |
культура побуту |
uk_UA |
dc.subject |
постмодерна культура |
uk_UA |
dc.subject |
культура |
uk_UA |
dc.subject |
постмодерн |
uk_UA |
dc.subject |
побут |
uk_UA |
dc.subject |
постмодернізм |
uk_UA |
dc.subject |
дизайн |
uk_UA |
dc.subject |
мода |
uk_UA |
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
інкорпорація |
uk_UA |
dc.title |
Становлення інституцій побутової культури в контексті постмодерних культурних практик |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Becoming of formations of domestic culture in the context of postmodern cultural practices |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |