Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

БАГАТОВАРІАНТНИЙ ВИКОНАВСЬКИЙ ПРИНЦИП «СИЦИЛІАНИ ТА БУРЛЕСКИ» А. КАЗЕЛЛИ В СТИЛІСТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ НЕОКЛАСИЦИЗМУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Назар Юрійович
dc.date.accessioned 2021-09-02T13:27:00Z
dc.date.available 2021-09-02T13:27:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кравченко Н. Ю. Багатоваріантний виконавський принцип "Сициліани та бурлеска" А. Казелли в стилістичній концепції неокласицизму //Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 1. С. 198-203 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3317
dc.description The purpose of the article is the detection of neoclassicism characteristics of A. Casella in the composition ―Sicilianna and burlesque‖. Methodology. The intonational approach from the unity of music and speech from B. Asaief‘s school in Ukraine has become the methodological basis for this work. The scientific novelty of the work. The analysis of A. Casella‘s composition ―Sicilianna and burlesque‖ has been made for the first time in the history of Ukrainian music studies. It has been done in a stylistic direction. Conclusions. The analysis has shown the polystylistic complex, which is determined by a variety of instrumental set-up, where the elements of the ancient sonata form were united with programmable and playing filling for entire. It unites the neo-baroque and neo-renaissance style characteristics with a primitivistic interpretation of semantic elements in genre typology, also generating a variety of ensemble and orchestra line-ups. The specified combination of semantic components creates the negligence in dealing with religious symbols, which is characteristic of the Italian modern (compare with atheistic beliefs of the futurists and neo expressionists in the second half of the 20th century). uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – виявлення особливостей неокласицизму А. Казелли в композиції «Сициліана та бурлеска». Методологічною основою дослыдження виступає інтонаційний підхід від єдності музики і мовлення школи Б. Асаф‘єва в Україні. Наукова новизна. Вперше в українському музикознавстві представлений аналіз твору А.Казелли «Сициліана та бурлеска» в заданій стилістичній спрямованості. Висновки. Аналіз показав полістилістичний комплекс, визначений варіантністю інструментального складу, в котрому елементи старовинної сонатності з‘єднані з програмно-ігровим наповненням цілого, що поєднує необарочні-неоренесансні стильові ознаки з примітивістською трактовкою смислових складових жанрової типології. Вказане поєднання смислових компонентів створює показову для італійського модерну недбалість у користуванні релігійними символами (порівняно з атеїстичними установками футуристів та неоекспресіоністів другої половини XX сторіччя). uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject неокласицизм uk_UA
dc.subject необароко uk_UA
dc.subject полістилістика uk_UA
dc.subject італійський модерн uk_UA
dc.subject виразність флейтової гри uk_UA
dc.subject камерний інструментальний ансамбль uk_UA
dc.title БАГАТОВАРІАНТНИЙ ВИКОНАВСЬКИЙ ПРИНЦИП «СИЦИЛІАНИ ТА БУРЛЕСКИ» А. КАЗЕЛЛИ В СТИЛІСТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ НЕОКЛАСИЦИЗМУ uk_UA
dc.title.alternative Multivariate performance principle of “Sicilian and burlesque” by A. Casella in stylistic conception of neoclassicism uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу