dc.contributor.author |
Присталов, Ігор Костянтинович |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-08T09:42:35Z |
|
dc.date.available |
2021-09-08T09:42:35Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Присталов І. К. Ліризм як жанрова основа українського оперного співу : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Ігор Костянтинович Присталов ; Одес. держ. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. О., 2008. 16 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3339 |
|
dc.description |
The dissertation examines lyrics as a genre basis of opera works and as style feature of the Ukrainian school of opera singing. Author determine the contents of a category „lyrics” in the area of aesthetics, literary criticism and musicology. The features of spiritual culture of Ukraine, national art mentality are studied. The embodiments of images of a lyrical modality in opera art of Europe and Ukraine are examined. The connection between Ukrainian opera singing and previous historical genre styles of singing (Byzantian cult, national epic genres, style of Italian bellcanto) come to light. The properties of vocal art of the outstanding Ukrainian opera singers, in particular О. Myshuga, S. Krushelnitska, B. Gmyrja are analyzed. The specificity of an embodiment of lyrical figurativeness in music performing creativity is established. The basic rules of pedagogical method of vocal education, which base on artistic and pedagogical experience of the outstanding opera singers of Ukraine and take into account specific lyric of national art mentality, is developed. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисертація розглядає ліризм як жанрову основу оперних творів та жанрово-стильову особливість української школи оперного співу. В ній визначається зміст категорії „лірика” та похідних від неї понять естетики, літературознавства та музикознавства; вивчаються особливості духовної культури України, національного художнього менталітету; розглядаються втілення образів ліричної модальності в оперному мистецтві Європи та України; виявляються зв’язки між українським оперним вокалом та попередніми історичними жанровими стилями співу (візантійським культовим співом, народним інтонуванням творів лірико-епічного жанру, стилем італійського бельканто); аналізуються властивості вокального мистецтва видатних українських оперних співаків, зокрема О.Мишуги, С. Крушельницької, Б. Гмирі; встановлюється специфіка втілення ліричної образності в їх виконавській творчості; розробляються принципові положення педагогічного методу виховання вокалістів, що спираються на артистичний та педагогічний досвід видатних оперних співаків України і враховують специфічну лірикоцентричність національного художнього менталітету. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеська державна музична академія ім. А. В. Нежданової |
uk_UA |
dc.subject |
ліризм |
uk_UA |
dc.subject |
жанрова основа |
uk_UA |
dc.subject |
український оперний спів |
uk_UA |
dc.subject |
оперний спів |
uk_UA |
dc.subject |
оперні твори |
uk_UA |
dc.subject |
лірика |
uk_UA |
dc.subject |
музична культура |
uk_UA |
dc.subject |
духовна культура України |
uk_UA |
dc.subject |
оперне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
оперний вокал |
uk_UA |
dc.subject |
стилі співу |
uk_UA |
dc.subject |
стиль |
uk_UA |
dc.subject |
спів |
uk_UA |
dc.subject |
оперні співаки |
uk_UA |
dc.subject |
ліричний герой |
uk_UA |
dc.subject |
національна традиція |
uk_UA |
dc.subject |
художнє мислення |
uk_UA |
dc.subject |
виконавська школа |
uk_UA |
dc.subject |
жанр |
uk_UA |
dc.subject |
методика вокалу |
uk_UA |
dc.subject |
вокал |
uk_UA |
dc.title |
ЛІРИЗМ ЯК ЖАНРОВА ОСНОВА УКРАЇНСЬКОГО ОПЕРНОГО СПІВУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Lyrics as a genre basis of the Ukrainian opera singing |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |