Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пруденко, Яніна Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-09T10:58:07Z | |
dc.date.available | 2021-09-09T10:58:07Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Пруденко Я. Д. Естетична природа постмодерністського "німого кіно" : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. філос. наук : спец. 09.00.08 "Естетика" / Яніна Дмитрівна Пруденко ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. К., 2008. 16 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3347 | |
dc.description | The thesis notifies investigates the phenomenon of post-modernist “silent movies” as a cultural phenomena of the second half of XX-XXI centuries, in the light of its emerging, settlement and transformation. The work defined the general paradigm of the non-classical aesthetic and philosophy, which is directed at criticism of language and speech. The work realized an analysis of new post-modernist category “silence”, proving the relationship between its appearance and transformation at the perceptional culture of a new age. Research of the nature of post-modernist “silent movies” allows to pick out its new expressive components: destruction and annihilation of verbalization, compensatory expansion of visual expressiveness and also irony and quotation - constituents of the post-modernist intertextual. In the process of the investigation one analyzed the aesthetic and cultural heritage of Ukrainian poetical cinematograph and its non-verbal artistic expressiveness. The thesis considers modern prospects of post-modernist “silent movies”. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена естетичному дослідженню постмодерністського «німого кіно» як явища культури другої половини ХХ - початку ХХІ ст. у динаміці його появи, становлення та сучасного розвитку. В роботі аналізу ються загальні естетичні інтенції постмодернізму з характерним для нього розвінчанням влади мовлення. Розглянуто зв'язок постмодерністської категорії «мовчання» із трансформаціями у почуттєвості людини сучасної доби, доведено доцільність її застосування у дослідженні естетичної природи постмодерністського «німого кіно». Вивчення художньої специфіки сучасної моделі невербального кіномистецтва дозволило виділити такі його виражальні складові, як руйнування та викорінення вербаліки, компенсаційне зростання візуальної виразності, а також іронію та цитатність - складові, що забезпечують постмодерністську інтертекстуальність. У дослідженні проаналізовано естетичний потенціал українського поетичного кіномистецтва, його нон-вербальну естетичну домінанту. Розглянуто перспективи розвитку постмодерністського «німого кіно». | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | естетична природа | uk_UA |
dc.subject | постмодерністське «німе кіно» | uk_UA |
dc.subject | німе кіно | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | постмодернізм | uk_UA |
dc.subject | невербальне кіномистецтво | uk_UA |
dc.subject | українське поетичне кіномистецтво | uk_UA |
dc.subject | кіномистецтво | uk_UA |
dc.subject | почуттєвість | uk_UA |
dc.subject | візуальність | uk_UA |
dc.subject | візуальна антропологія | uk_UA |
dc.subject | невербальність | uk_UA |
dc.subject | мовчання | uk_UA |
dc.subject | нове кіно | uk_UA |
dc.subject | українське поетичне кіно | uk_UA |
dc.title | ЕСТЕТИЧНА ПРИРОДА ПОСТМОДЕРНІСТСЬКОГО «НІМОГО КІНО» | uk_UA |
dc.title.alternative | Aesthetic nature of post-modernist “silent movies" | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |