dc.contributor.author |
Ракунова, Iнесса Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-10T12:32:24Z |
|
dc.date.available |
2021-09-10T12:32:24Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Ракунова І. М. Нові композиторські технології (на прикладі творчості Алли Загайкевич) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Iнесса Миколаївна Ракунова ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. К., 2008. 16 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3354 |
|
dc.description |
The dissertation studies the new composition technologies, in particular the electronic music, which are now being actively used by Ukrainian composers. The electronic music’s history and the theory of the three most important technologies of the electronic music (the algorithmic composition, the sound synthesis and sound treatments) are being discussed in the thesis. The dissertation analyses different types of algorithmic composition, in particular, the computer composition, spectral composition, fractal composition as well as different types of sound synthesis and real-time sound treatment. The interactive composi-tion and different types of controllers are also being studied. The dissertation analyses three electronic compositions of Alla Zahaykevych. Her “Povitryana mechanika” is an example of an algorithmic composition. The “Heroneya” uses the technology of sound synthesis and the “Pahody” is build on the technology of in-real-time sound treatment. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисертацію присвячено новим композиторським технологiям, якi активно використовуються українськими композиторами у сучасній практиці, а саме технологіям електронної музики. Викладено icторичну перспективу розвитку цього пласта сучасної музики, основнi етапи його формування та теоретичнi положення трьох найважливiших технологiй електронної музики - алгоритмiчної композицiї, технологiй синтезу звуку та обробки звучання в реальному часi. Також досліджено рiзнi види алгоритмiчної композицiї, серед яких композицiя за допомогою комп’ютера, спектральна композиція, фрактальна композиція; рiзнi види синтезу звуку, рiзнi способи обробки звучання в реальному часi. Розглянуто поняття iнтерактивної композиції та різні види контроллерiв, що використовуються в iнтерактивній композиції. У дисертації здiйснено аналiз електронних творів сучасного українського композитора А.Загайкевич, що дає змогу вписати їх до контексту iснуючих нових технологiй. На прикладi «Повiтряної механiки» розглянуто особливостi технологiї алгоритмiчної композиціі; на матерiалi «Геронеї» - технологiю синтезу звуку; на прикладi «Пагоди» - технологiю обробки звучання в реальному часi. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського |
uk_UA |
dc.subject |
нові композиторські технології |
uk_UA |
dc.subject |
композиторські технології |
uk_UA |
dc.subject |
творчість Алли Загайкевич |
uk_UA |
dc.subject |
Загайкевич Алла Леонідівна |
uk_UA |
dc.subject |
українські композитори |
uk_UA |
dc.subject |
електронна музика |
uk_UA |
dc.subject |
синтезу звуку |
uk_UA |
dc.subject |
алгоритмiчна композицiя |
uk_UA |
dc.subject |
фрактальна композиція |
uk_UA |
dc.subject |
iнтерактива композиція |
uk_UA |
dc.subject |
обробка звучання |
uk_UA |
dc.subject |
комп’ютерні програми |
uk_UA |
dc.title |
НОВI КОМПОЗИТОРСЬКI ТЕХНОЛОГIЇ (НА ПРИКЛАДI ТВОРЧОСТI АЛЛИ ЗАГАЙКЕВИЧ) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The new composition technologies (using compositions of Alla Zahaykevych as examples) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |