Короткий опис(реферат):
Мета роботи полягає у збереженні і введенні до наукового і культурного обігу, а також у музичний олімпійський простір нотної пам‘ятки Бориса Лятошинського. Методологія дослідження - джерелознавчий, історіографічний - при опрацюванні наукової літератури і джерел для відтворення історичних реалій; порівняльно-історичний - для відстеження основ-них етапів розвитку конкурсного руху в Україні; біографічний - при з‘ясуванні внеску українських митців у розвиток музичного олімпійського руху. Наукова новизна роботи полягає у поверненні до музичного обігу видатної нотної пам‘ятки та теоретично-му відображенні олімпійського руху в науковій літературі. Висновки. «Урочистий марш» Бориса Лятошинського став брендом музичної олімпіади і дає можливість поєднати різні епохи - 30-ті роки XX ст. та сучасність, показати тяглість музичного олімпійського руху в Україні. Подальші дослідження книжкових пам‘яток України з метою збереження і введення до наукового і культурного обігу вітчизняної книжкової спадщини вважаємо перспективним напрямом розвитку вітчизняного мистецтвознав-ства та практики олімпійського музичного руху.
Суть розробки, основні результати:
Purpose of the article is to preserve and introduce into the scientific and cultural circulation outstanding music sheet of Boris Lyatoshinsky into the Olympic musical space. The methodology of the research - source study, historiographic - in the development of scientific literature and sources to reproduce historical realities; comparative-historical - to track the main stages of development of the competitive movement in Ukraine; biographical - when clarifying the contribution of Ukrainian composers to the development of the Olympic music movement. Scientific novelty of the work lies in the return to the musical circulation of the outstanding musical notes and the theoretical representation of the Olympic movement in the scientific literature. Conclusions. The «Solemn March» of Boris Lyatoshinsky has become a brand of the music Olympic movement and makes it possible to combine different eras - the 30s of the 20th century and modernity and show the continuity of the musical Olympic movement in Ukraine. Further studies of the bookmarks of Ukraine with the aim of preserving and introducing into the scientific and cultural circulation of the national musical heritage are consid-ered a promising direction in the development of art study.