Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Shkolna, Olga | |
dc.date.accessioned | 2021-09-21T08:11:30Z | |
dc.date.available | 2021-09-21T08:11:30Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Shkolna Olga TRADEMARKS OF KYIV-MEZHIGIRSK FAIENCE FACTORY IN MODERN ART CRITICIZM EXAMINATION = Школьна О. В. Торгові знаки Києво-Межигірської фаянсової фабрики у сучасній мистецтвознавчій експертизі // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 3. С. 180-185. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3406 | |
dc.description | Мета – розглянути клейма Києво-Межигірської фаянсової фабрики за хронологією задля використання уточнених да-них в сучасній мистецтвознавчій експертизі. Методологія дослідження базується на застосуванні історико-хронологічного під-ходу, історико-культурного, когнітивного та методу мистецтвознавчого аналізу, що дозволяють окреслити специфіку виготов-лення продукції Києво-Межигірської фаянсової фабрики, та осягнути сенс нанесення того чи іншого маркування. Наукова новизна полягає у введенні верифікованої інформації щодо автентичних клейм і підробок до наукового обігу, у тому числі му-зейного, в експертно-мистецтвознавчій практиці, та виявленні фальсифікату на ринку антикваріату. Висновки. Торгові знаки Києво-Межигірської фаянсової фабрики при атрибуції виробів варто розподіляти на три етапи її історичної діяльності: 1801 (по-чаток випуску продукції для продажу) – 1822 (доба підпорядкування Київського магістрату), 1822 – 1858 рр. – особиста влас-ність монарха у Санкт-Петербурзі й управління його Кабінетом [міністрів], 1858 – 1874 – період орендарів і суборендарів: О. О. Шишкова (1856 – 1866); М. О. та В. О. Барських (1858 – 1865); М. В. Говорова (1870/1871 – 1874/1876 – останній рік, коли пра-цювали печі і був можливий випуск форм готової продукції). | uk_UA |
dc.description.abstract | The purpose – to examine the stamps of the Kiev-Mezhigirsk Faience Factory for the chronology for the use of refined data in contemporary art criticism. The research methodology is based on historical-chronological, historical-cultural, cognitive approaches and method of art criticism analysis, which allow us to outline the specifics of the production of products of the Kiev-Mezhigirsk Faience Factory and comprehend the meaning of applying labeling. The scientific novelty consists in the introduction of verified information on authentic stamps and fakes in scientific treatment, including museum, in expert art practice, and the identification of falsification in the antiques market. Conclusions. Trademarks of Kiev-Mezhigirsk Faience Factory with the attribution of products should be divided into three stages of its historical activity: 1801 (the beginning of production for sale) – 1822 (the time of submission to the Kyiv magistrate), 1822 – 1858 – the personal property of the monarch in St. Petersburg and the management of his Cabinet [ministers], 1858–1874 – the period of tenants and sub-tenants: О. О. Shishkov (1856 – 1866); N. O. and V. O. Barskikh (1858 – 1865); M. V. Govorov (1870/1871 – 1874/1876 – the last year, when the furnace was working and it was possible to produce forms of finished products). | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | Києво-Межигірська фаянсова фабрика | uk_UA |
dc.subject | Україна | uk_UA |
dc.subject | ХІХ століття | uk_UA |
dc.subject | марки | uk_UA |
dc.title | TRADEMARKS OF KYIV-MEZHIGIRSK FAIENCE FACTORY IN MODERN ART CRITICIZM EXAMINATION | uk_UA |
dc.title.alternative | Торгові знаки Києво-Межигірської фаянсової фабрики у сучасній мистецтвознавчій експертизі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |