Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Shkolna, Olga
dc.date.accessioned 2021-09-21T08:11:30Z
dc.date.available 2021-09-21T08:11:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Shkolna Olga TRADEMARKS OF KYIV-MEZHIGIRSK FAIENCE FACTORY IN MODERN ART CRITICIZM EXAMINATION = Школьна О. В. Торгові знаки Києво-Межигірської фаянсової фабрики у сучасній мистецтвознавчій експертизі // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 3. С. 180-185. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3406
dc.description Мета – розглянути клейма Києво-Межигірської фаянсової фабрики за хронологією задля використання уточнених да-них в сучасній мистецтвознавчій експертизі. Методологія дослідження базується на застосуванні історико-хронологічного під-ходу, історико-культурного, когнітивного та методу мистецтвознавчого аналізу, що дозволяють окреслити специфіку виготов-лення продукції Києво-Межигірської фаянсової фабрики, та осягнути сенс нанесення того чи іншого маркування. Наукова новизна полягає у введенні верифікованої інформації щодо автентичних клейм і підробок до наукового обігу, у тому числі му-зейного, в експертно-мистецтвознавчій практиці, та виявленні фальсифікату на ринку антикваріату. Висновки. Торгові знаки Києво-Межигірської фаянсової фабрики при атрибуції виробів варто розподіляти на три етапи її історичної діяльності: 1801 (по-чаток випуску продукції для продажу) – 1822 (доба підпорядкування Київського магістрату), 1822 – 1858 рр. – особиста влас-ність монарха у Санкт-Петербурзі й управління його Кабінетом [міністрів], 1858 – 1874 – період орендарів і суборендарів: О. О. Шишкова (1856 – 1866); М. О. та В. О. Барських (1858 – 1865); М. В. Говорова (1870/1871 – 1874/1876 – останній рік, коли пра-цювали печі і був можливий випуск форм готової продукції). uk_UA
dc.description.abstract The purpose – to examine the stamps of the Kiev-Mezhigirsk Faience Factory for the chronology for the use of refined data in contemporary art criticism. The research methodology is based on historical-chronological, historical-cultural, cognitive approaches and method of art criticism analysis, which allow us to outline the specifics of the production of products of the Kiev-Mezhigirsk Faience Factory and comprehend the meaning of applying labeling. The scientific novelty consists in the introduction of verified information on authentic stamps and fakes in scientific treatment, including museum, in expert art practice, and the identification of falsification in the antiques market. Conclusions. Trademarks of Kiev-Mezhigirsk Faience Factory with the attribution of products should be divided into three stages of its historical activity: 1801 (the beginning of production for sale) – 1822 (the time of submission to the Kyiv magistrate), 1822 – 1858 – the personal property of the monarch in St. Petersburg and the management of his Cabinet [ministers], 1858–1874 – the period of tenants and sub-tenants: О. О. Shishkov (1856 – 1866); N. O. and V. O. Barskikh (1858 – 1865); M. V. Govorov (1870/1871 – 1874/1876 – the last year, when the furnace was working and it was possible to produce forms of finished products). uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.subject Києво-Межигірська фаянсова фабрика uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject ХІХ століття uk_UA
dc.subject марки uk_UA
dc.title TRADEMARKS OF KYIV-MEZHIGIRSK FAIENCE FACTORY IN MODERN ART CRITICIZM EXAMINATION uk_UA
dc.title.alternative Торгові знаки Києво-Межигірської фаянсової фабрики у сучасній мистецтвознавчій експертизі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу