Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Voronovskaya, Olga | |
dc.date.accessioned | 2021-09-22T12:37:25Z | |
dc.date.available | 2021-09-22T12:37:25Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Voronovskaya O. ANALYSIS OF THE CONSTRUCTIVE-PROCEDURAL ELEMENTS OF THE MUSICAL MOVEMENT IN THE SCIENTIFIC CONCEPTUAL SYSTEM OF MUSICOLOGY = Вороновська О. Аналіз конструктивно-процесуальних елементів музичного руху в науково-поняттєвій системі музикознавства // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 3. С.231-236. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3425 | |
dc.description | Метою дослідження є висвітлення конструктивно-процесуальних елементів музичного руху в науково-поняттєвій сис-темі музикознавства з виокремленням та аналізом його найменшої умовної поняттєвої одиниці , що є спроможною позначати як сам рух в його процесуальності (жест-рух), так і «згорнутий» рух. Методологія дослідження ґрунтується на використанні функ-ціонального підходу, який став необхідним для обґрунтування і вибудовування подієвого ряду кожного структурного та семан-тичного шару музичного руху. Наукова новизна дослідження полягає в розробці, введенні та визначенні нових музикознавчих понять, що термінологічно відображають розуміння континуальності та дискретності музичного руху. Висновки. Підсумком роз-гляду конструктивно-процесуальних елементів музичного руху стало складення діаграми, в котрій відображується загальне розуміння існування категорії музичного жесту у науково-поняттєвій системі музики. | uk_UA |
dc.description.abstract | The purpose of the study is to highlight the constructive-procedural elements of the musical movement in the scientific con-ceptual system of musicology with the distinguishing and analysis of its smallest conventional conceptual unit, which is capable of dis-playing both the movement itself in its procedural (gesture-movement) and a "folded up" movement. The research methodology is based on the use of the functional approach, which has become necessary to substantiate and align the event series of each structural and semantic layer of the musical movement. The scientific novelty of the research lies in the development, introduction and definition of new musicological concepts that terminologically reflect an understanding of the continuity and discreteness of the musical move-ment. Conclusions. The result of the constructive-procedural elements of the musical movement consideration was the formation of a diagram that schematically represents the general understanding of the category of musical gesture existence in the scientific concep-tual system of music. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | музичний рух | uk_UA |
dc.subject | музичний жест | uk_UA |
dc.subject | моторне інтонування | uk_UA |
dc.subject | моторна інтонація | uk_UA |
dc.subject | континуальність | uk_UA |
dc.subject | дискретність | uk_UA |
dc.subject | квомота | uk_UA |
dc.title | ANALYSIS OF THE CONSTRUCTIVE-PROCEDURAL ELEMENTS OF THE MUSICAL MOVEMENT IN THE SCIENTIFIC CONCEPTUAL SYSTEM OF MUSICOLOGY | uk_UA |
dc.title.alternative | Аналіз конструктивно-процесуальних елементів музичного руху в науково-поняттєвій системі музикознавства | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |