Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Велігура, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-04-23T10:28:58Z
dc.date.available 2020-04-23T10:28:58Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Велігура Н. М. Новації в акварельному живописі історичний зріз / Наталія Миколаївна Велігура // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2017. - Вип. ХХХIХ. - С. 227-235 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/342
dc.description Purpose of Article. The aim of the research is a trace of the peculiarities of watercolor painting through the prism of historical innovation in the formation of various techniques, features of creative personalities of artists (solos, innovators, creative). Methodology. A scientific approach of the study is based on the goal, which allows the use of cultural-historical, analysis and synthesis, descriptive, extrapolation methods. The scientific novelty is centered on the application of the modern view on the importance of the creative personality (and the original artistic means of its expression), based on historical information. Conclusions. Thus, the path of innovation in watercolor through the history of artistic creativity of artists has always been focused on the search, means of enriching the creative arsenal with new techniques that will make the picture unique. A picture in which the action of the creative image does not stop with the passage of time, and contains a constant emotional and aesthetic influence on the viewer, giving, at first glance, unnoticeable imprint of the shades of the master’s personality: either his fantasy, or courage, tenderness, maybe arrogance, perhaps, chastity. Each of the "shades" is a manifestation of author's looseness, innovation, and creativity because real artist manifests the own personality through the work. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – простежити особливості акварельного живопису крізь призму історичного новаторства у формуванні творчих принципів, різних технік та рис творчих особистостей художників (розкутий, новатор, креативний). Методологія дослідження сформована з урахуванням поставленої мети, що дає змогу використовувати методи: культурно-історичний, аналіз і синтез, описовий, екстраполяції. Наукова новизна полягає в обґру- нтуванні на основі історичних відомостей важливості творчої індивідуальності та самобутніх художніх засобів її вираження. Висновки. Шлях новаторства в акварелі крізь всю історію художньої творчості митців завжди був зорієнтований на пошук засобів збагачення власного творчого арсеналу новими техніками, які зроблять картину самобутньою, авторською. Картиною, в якій дія творчого образу не зупиняється з плином часу, а містить в собі постійний емоційно-естетичний вплив на глядача, надаючи, на перший погляд, непомітний відбиток відтінків особистості майстра: або його фантазійність, або сміливість, або ніжність, можливо, нахабність, можливо, цнотливість. Але будь-який з цих «відтінків» є проявом авторської розкутості, новаторства та креативності, бо будь-який справжній художник проявляє самого себе через твір.
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject новація uk_UA
dc.subject акварельний живопис uk_UA
dc.title НОВАЦІЇ В АКВАРЕЛЬНОМУ ЖИВОПИСІ : ІСТОРИЧНИЙ ЗРІЗ uk_UA
dc.title.alternative Novation in the watercolor: the historical sight uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу