dc.contributor.author |
Савчук, Ігор Борисович |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-23T10:53:11Z |
|
dc.date.available |
2021-09-23T10:53:11Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
Савчук І. Б. Екзистенційні мотиви світобачення модерністського Майстра (на матеріалі камерної музики 20-х років ХХ століття в Україні) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Ігор Борисович Савчук ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України. К., 2005. 20 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3430 |
|
dc.description |
Dissertation is devoted to the chamber music of 20th years of XX century in Ukraine in the context of existential philosophical-aesthetical discourse. The notion of a modernistic Master has been brought into the scientific practice, an artist living in the period defined, for whom an existential semantic sphere becomes the dominant one in the creative heritage. Special attention has been devoted to the analytical investigations of phenomena of existential with help of correspondence and memoirs studying and discovering of the noted descriptions-features in chamber creative reserve by B. Lyatoshinsky, by his student - I. Belza and by composers Z. Kassem and J. Kofler. The main body of chamber works used in dissertation are enlisted in musicologist prac
tice for the first time. Besides, the additions to the systematic pointer of
B. Lyatoshinsky’s chamber-vocal works of 1920th years have been introduced. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисертацію присвячено камерній музиці 20-х років XX століття в Україні в контексті екзистенційного філософсько-естетичного дискурсу. До наукового обігу введено поняття модерністського Майстра, митця означеного часу, для якого екзистенційна смислова сфера стає однією з домінуючих у творчій спадщині. Особливу увагу звернено на аналітичні розвідки екзистенційного на прикладі епістоляріїв, спогадів та виявлення означених характеристик-особливостей у камерному творчому доробку Б. Лятошинського, його учня - І. Белзи та композиторів 3. Кассерна та Ю. Кофлєра. Використані у дисертації камерні твори у переважній більшості вперше залучаються до музикознавчої практики. Також внесені доповнення до систематичного покажчика камерно-вокальних творів Б. Лятошинського 1920-х років. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут мистецтвознавства фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України, Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. |
uk_UA |
dc.subject |
екзистенційні мотиви світобачення |
uk_UA |
dc.subject |
світобачення |
uk_UA |
dc.subject |
модерністський Майстер |
uk_UA |
dc.subject |
модерністська творчість |
uk_UA |
dc.subject |
камерна музика |
uk_UA |
dc.subject |
Україна |
uk_UA |
dc.subject |
модуси існування |
uk_UA |
dc.subject |
екзистенційне |
uk_UA |
dc.subject |
міфотворчість про модерністський час |
uk_UA |
dc.subject |
екзистенційний філософсько-естетичний дискурс |
uk_UA |
dc.subject |
українська культура |
uk_UA |
dc.subject |
екзистенціалізм |
uk_UA |
dc.subject |
модерн |
uk_UA |
dc.subject |
постмодерн |
uk_UA |
dc.subject |
екзистенційні мотиви |
uk_UA |
dc.title |
ЕКЗИСТЕНЦІЙНІ МОТИВИ СВІТОБАЧЕННЯ МОДЕРНІСТСЬКОГО МАЙСТРА (НА МАТЕРІАЛІ КАМЕРНОЇ МУЗИКИ 20-х РОКІВ XX СТОЛІТТЯ В УКРАЇНІ) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Existential Motives of a Modernistic Master’s World Perception (using material of chamber music of 20th years of XX century in Ukraine) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |