Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ЕКЗИСТЕНЦІЙНІ МОТИВИ СВІТОБАЧЕННЯ МОДЕРНІСТСЬКОГО МАЙСТРА (НА МАТЕРІАЛІ КАМЕРНОЇ МУЗИКИ 20-х РОКІВ XX СТОЛІТТЯ В УКРАЇНІ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савчук, Ігор Борисович
dc.date.accessioned 2021-09-23T10:53:11Z
dc.date.available 2021-09-23T10:53:11Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Савчук І. Б. Екзистенційні мотиви світобачення модерністського Майстра (на матеріалі камерної музики 20-х років ХХ століття в Україні) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Ігор Борисович Савчук ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України. К., 2005. 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3430
dc.description Dissertation is devoted to the chamber music of 20th years of XX century in Ukraine in the context of existential philosophical-aesthetical discourse. The notion of a modernistic Master has been brought into the scientific practice, an artist living in the period defined, for whom an existential semantic sphere becomes the dominant one in the creative heritage. Special attention has been devoted to the analytical investigations of phenomena of existential with help of correspondence and memoirs studying and discovering of the noted descriptions-features in chamber creative reserve by B. Lyatoshinsky, by his student - I. Belza and by composers Z. Kassem and J. Kofler. The main body of chamber works used in dissertation are enlisted in musicologist prac­ tice for the first time. Besides, the additions to the systematic pointer of B. Lyatoshinsky’s chamber-vocal works of 1920th years have been introduced. uk_UA
dc.description.abstract Дисертацію присвячено камерній музиці 20-х років XX століття в Україні в контексті екзистенційного філософсько-естетичного дискурсу. До наукового обігу введено поняття модерністського Майстра, митця означеного часу, для якого ек­зистенційна смислова сфера стає однією з домінуючих у творчій спадщині. Особ­ливу увагу звернено на аналітичні розвідки екзистенційного на прикладі епісто­ляріїв, спогадів та виявлення означених характеристик-особливостей у камерно­му творчому доробку Б. Лятошинського, його учня - І. Белзи та композиторів 3. Кассерна та Ю. Кофлєра. Використані у дисертації камерні твори у переважній більшості вперше залучаються до музикознавчої практики. Також внесені допов­нення до систематичного покажчика камерно-вокальних творів Б. Лятошинського 1920-х років. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Інститут мистецтвознавства фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України, Національна му­зична академія України імені П. І. Чайковського. uk_UA
dc.subject екзистенційні мотиви світобачення uk_UA
dc.subject світобачення uk_UA
dc.subject модерністський Майстер uk_UA
dc.subject модерністська творчість uk_UA
dc.subject камерна музика uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject модуси існування uk_UA
dc.subject екзис­тенційне uk_UA
dc.subject міфотвор­чість про модерністський час uk_UA
dc.subject екзистенційний філософсько-естетичний дискурс uk_UA
dc.subject українська культура uk_UA
dc.subject екзистенціалізм uk_UA
dc.subject модерн uk_UA
dc.subject постмодерн uk_UA
dc.subject екзистенційні мотиви uk_UA
dc.title ЕКЗИСТЕНЦІЙНІ МОТИВИ СВІТОБАЧЕННЯ МОДЕРНІСТСЬКОГО МАЙСТРА (НА МАТЕРІАЛІ КАМЕРНОЇ МУЗИКИ 20-х РОКІВ XX СТОЛІТТЯ В УКРАЇНІ) uk_UA
dc.title.alternative Existential Motives of a Modernistic Master’s World Per­ception (using material of chamber music of 20th years of XX century in Ukraine) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу