dc.contributor.author |
Кравченко, Анастасія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:03:46Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:03:46Z |
|
dc.date.issued |
2021-02 |
|
dc.identifier.citation |
Кравченко А. І. Семіологія камерно-інструментального мистецтва України кінця ХХ - початку ХХІ століть: автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства: 26.00.01. Київ, 2021. 36 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3442 |
|
dc.description |
The scientific problem of the dissertation is the semiological conceptualization
of the problems of intertextuality and intermediality within instrumental chamber art
and substantiation of the foundations of the concept and typology of musical
intermediality. |
|
dc.description.abstract |
Науковою проблемою дисертації є семіологія камерно-інструментального мистецтва з концептуалізацією інтертекстуальності та інтермедіальності як її центральних категорій та впровадження концепції і типології музичної інтермедіальності до мистецтвознавчого дискурсу.
Обґрунтовано міждисциплінарне розуміння семіології камерно-інструментального мистецтва України кінця ХХ - початку ХХІ століть, що спирається на положення і дослідницький інструментарій теорій інтертекстуальності та інтермедіальності, кінесики і проксеміки, мультимодальних студій, філософії та естетики музики, когнітивної музикології та культурологічної герменевтики у їх дискурсивній єдності. У дослідженні розроблено концепцію музичної інтермедіальності, яка включає принципи медіального синтезу, транспозиції та синергії, а також типологію інтермедіальних зв’язків у камерно-інструментальному мистецтві, що окреслює мультисеміотичний, моносеміотичний, експліцитний, імпліцитний, координаційний та субординаційний рівні їх функціонування. У дослідженні з’ясовані семіотичні аспекти та естетико-культурологічне значення інтертекстуальних та інтермедіальних кодомовних стратегій композиторського творення, висвітлено їх вплив на процеси жанротворення та появу виконавського типу «універсального інтерпретатора». Розглянуті амбівалентні моделі організації простору ансамблевої комунікації та охарактеризована семіосфера виконавських інтермедіальних проектів у камерно-інструментальному мистецтві. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Д;26.850.01_11 |
|
dc.subject |
камерно-інструментальне мистецтво України |
uk_UA |
dc.subject |
семіологія мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
музична семіологія |
uk_UA |
dc.subject |
інтертекстуальність |
uk_UA |
dc.subject |
медіа |
uk_UA |
dc.subject |
інтермедіальність |
uk_UA |
dc.subject |
ансамблева комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
постмодернізм |
uk_UA |
dc.subject |
мистецтво |
uk_UA |
dc.title |
Семіологія камерно-інструментального мистецтва України кінця ХХ - початку ХХІ століть |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Semiology of the instrumental chamber art of Ukraine of
the late XX - early XXI centuries |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |