dc.contributor.author |
Акімов, Дмитро Ігорович |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-08T13:32:05Z |
|
dc.date.available |
2021-11-08T13:32:05Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Акімов Д. І. Сегментація арт-ринку в маркетингу образотворчого мистецтва // Мистецтвознавчі записки. 2021. Вип. 39. С. 27-31. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3463 |
|
dc.description |
The purpose of the article. Research and analysis of marketing technology algorithms by means of market
segmentation in fine arts marketing. The methodology of the study is to apply comparative, empirical, and theoretical
methods. This methodological approach allows us to analyze the processes of segmentation of the fine arts market with
the subsequent use of research results in the marketing processes of promoting works of art from artist to consumer. The
scientific novelty consists in expanding the notions about the technology of segmentation of the art market. The article
analyzes the algorithms of marketing technologies in the segmentation of the fine arts market. It should be noted that in
the marketing of fine arts the technologies of segmentation of art markets and technologies of the positioning of works of
art are purposefully and productively used. The segmentation of art markets enables to highly efficient identify and
systematize groups of consumers and admirers of works of fine art in accordance with their goals and motivations. The
main purpose of the article: analysis of the specifics of the implementation of classical marketing technologies (marketing
researches, segmentation of art markets) in the marketing of fine arts. Conclusions. The analysis of the problems of using
traditional marketing technologies in art marketing carried out in the article gives grounds to state that such technologies
are used in the art market, but they differ significantly from other market areas. It should be noted that the technology of
market segmentation is actively used in the art market in works of museums, galleries, auctions. The technology of market
segmentation allows regulating the processes of appearance and satisfaction of demand for works of art and their
implementation. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи. Дослідження та аналіз алгоритмів маркетингових технологій за допомогою сегментації
ринку в маркетингу образотворчого мистецтва. Методологія дослідження полягає в застосуванні
компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє проаналізувати
процеси сегментування ринку образотворчого мистецтва з подальшим використанням результатів досліджень в
маркетингових процесах просування творів мистецтва від митця до споживача. Наукова новизна полягає в
розширенні уявлень про технології сегментації ринку мистецтва. У статті проаналізовано алгоритми
маркетингових технологій при сегментації ринку образотворчого мистецтва. Зазначимо, що в маркетингу
образотворчого мистецтва цілеспрямовано та продуктивно використовуються технології сегментації арт-ринків
та технології позиціонування творів мистецтва. Сегментація арт-ринків дає можливість високоефективно
виділяти та систематизувати групи споживачів, та шанувальників творів образотворчого мистецтва у
відповідності з їхніми цілями та мотиваціями. Висновки. Проведений в статті аналіз проблем використання
традиційних маркетингових технологій у маркетингу мистецтва дає підстави констатувати, що такі технології на
арт-ринку використовуються, але вони суттєво відрізняються від інших ринкових сфер. Слід зазначити, що
технологія сегментування ринку достатньо активно використовується на арт-ринку в роботі музеїв, галерей,
аукціонів. Технологія сегментування ринку дає можливість регулювати процеси виникнення та задоволення
попиту на художні твори та їх реалізацію. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
арт-ринок |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові дослідження арт-ринку |
uk_UA |
dc.subject |
сегментація споживачів арт-ринку |
uk_UA |
dc.subject |
сегментація арт-ринку |
uk_UA |
dc.subject |
позиціонування творів мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг образотворчого мистецтва |
uk_UA |
dc.title |
Сегментація арт-ринку в маркетингу образотворчого мистецтва |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Segmentation of art market in the fine art’ marketing |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |