Короткий опис(реферат):
Мета роботи. У статті розкрито історичну динаміку розвитку фортепіанного мистецтва Рівненщини.
Методологія. Концепція дослідження спирається на застосування комплексу наукових методів, а саме:
історичного — задіяний у хронологічній послідовності аналізу наукових видань; системного підходу, що
узагальнює досягнення фортепіанного мистецтва Рівненщини на сучасному етапі його розвитку. Наукова
новизна роботи полягає в здійсненні комплексного музикознавчого аналізу фортепіанного виконавства як явища
української культури. Надано оцінку історичним передумовам розвитку фортепіанного мистецтва. Визначено
шляхи становлення й розвитку фортепіанного мистецтва на Рівненщині. Висновки. На базі фактичного матеріалу
встановлено, що фортепіанне мистецтво Рівненщини досягло у своєму розвиткові етапу зрілості. Свідченням
цього є стрімке зростання фортепіанного мистецтва (виконавства та педагогіки) краю та насиченість цього
процесу позитивними зрушеннями. Головним чинником формування фортепіанного мистецтва краю є
запозичення та асиміляція музичних надбань інших націй.
Суть розробки, основні результати:
Purpose of the article. The article reveals the historical dynamics of piano art of Rivne region and its formation
at the present stage of development. Methodology. The concept of the study is based on the application of a set of
scientific methods, namely: historical - involved in the chronological sequence of analysis of scientific publications;
system approach that summarizes the achievements of piano art of Rivne region at the present stage of its development.
The scientific novelty of the work lies in the implementation of a comprehensive musicological analysis of piano
performance as a phenomenon of Ukrainian culture. An assessment of the historical preconditions for the development
of piano art is given. The ways of formation and development of piano art in Rivne region are determined. Conclusions.
Based on the factual material, it is established that the piano art of Rivne region has reached the stage of maturity in its
development. Evidence of this is the rapid growth of piano art (performance and pedagogy) of the region and the saturation
of this process with positive changes. The main factor in the formation of the piano art of the region is the borrowing and
assimilation of national musical heritage.