Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Муравіцька, Світлана Степанівна
dc.date.accessioned 2021-11-11T14:28:35Z
dc.date.available 2021-11-11T14:28:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Муравіцька С. С. Класичний кросовер у сучасному музичному просторі Україні // Мистецтвознавчі записки. 2021. Вип. 39. С. 179-183. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3495
dc.description Classical crossover in the modern musical space of Ukraine The purpose of the article is to consider the genesis of the classical crossover and traces its path of development in the Ukrainian cultural and artistic space. The methodology involves a combination of historical and cultural, analytical, and comparative methods, which clarified the place of the classical crossover in modern music culture. The scientific novelty of the study is that for the first time in Ukrainian science, Ukrainian representatives of the classical crossover are considered. Conclusions. At the turn of the 20th – 21st centuries one of the areas that synthesize the achievements of academic and variety (rock, pop, electronic music) art has become a classic crossover. The origins of this trend are more ancient and go back to the 1960s when the first attempts were made to synthesize academic and variety performance. Famous Ukrainian singers of the academic school D. Hnatiuk, Yu. Gulyaev, A. Mokrenko, D. Petrinenko, L. Ostapenko performed both classical and variety works. Today, a striking example of the synthesis of academic and variety vocal art is the duets of F. Mustafayev – T. Samaya and V. Stepova – V. Sinchuk. Ukrainian singer, soprano of the new generation Arina Domski is the only representative of the Ukrainian scene, which consistently turns to the direction of the classical crossover, synthesizing in its performance variety and academic vocal repertoire. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. У статті розглянуто ґенезу класичного кросовера та прослідковано його розвиток в українському культурно-мистецькому просторі. Методологія дослідження передбачає поєднання історико- культурного, аналітичного та компаративного методів, що дозволило з’ясувати місце класичного кросоверу в сучасній музичній культурі. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що в українській науці вперше розглядаються українські представники класичного кросовера. Висновки. На межі ХХ – ХХІ ст. одним із напрямів, що синтезує здобутки академічного і естрадного (рок, поп, електронна музика) мистецтва, став класичний кросовер. Витоки цього напряму є більш давніми і сягають корінням 1960-ті рр., коли здійснювалися перші спроби синтезу академічного та естрадного виконавства. Відомі українські співаки академічної школи Д. Гнатюк, Ю. Гуляєв, А. Мокренко, Д. Петриненко, Л. Остапенко виконували як класичні, так і естрадні твори. Сьогодні яскравим прикладом синтезу академічного і естрадного вокального мистецтва є дуети Ф. Мустафаєв – Т. Самая та В. Степова – В. Сінчук. Українська співачка, сопрано нового покоління Аріна Домські є єдиною представницею української сцени, яка послідовно звертається до напряму класичного кросовера, синтезуючи у різний спосіб естрадний та академічний вокальний репертуар. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject академічне музичне мистецтво uk_UA
dc.subject вокальна естрада uk_UA
dc.subject звукоформування uk_UA
dc.subject класичний кросовер uk_UA
dc.title Класичний кросовер у сучасному музичному просторі Україні uk_UA
dc.title.alternative Classical crossover in the modern musical space of Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу