Короткий опис(реферат):
Мета роботи. Дослідження передбачає вивчення трансформаційних процесів жанру
телевізійного інтерв’ю в сучасному медіапросторі, зокрема, «міграції» інтерв’ю з телебачення на
Youtube. Методологія дослідження полягає в застосуванні таких загальнонаукових методів, як:
синтез, аналіз, узагальнення, порівняння, які дали змогу дослідити особливості жанру телевізійного
інтерв’ю в контексті соціальних комунікацій, а також трансформаційних процесів жанру. Наукова
новизна роботи полягає в тому, що в статті з’ясовано місце та роль телевізійного інтерв’ю у
масмедіа, окреслено трансформаційні процеси досліджуваного жанру, обґрунтовано «міграцію»
жанру телевізійного інтерв’ю на онлайн платформу YouTube, також осмислено новий принцип
використання жанру телевізійного інтерв’ю як частини авторських програм із використанням
прийомів інфотейнменту. Висновки. Останнім часом у зв’язку зі стрімким зростанням
популярності інтернету YouTube став найбільшим призначеним для користувача онлайн-сервісом
для розміщення відеофайлів, за допомогою якого користувачі можуть ділитися відеоконтентом.
Також завдяки YouTube можна створювати власний відеоконтент. YouTube дозволяє взаємодіяти з
іншими користувачами за допомогою обміну текстовою інформацією через коментарі, бути в
контакті з великою кількістю людей, яких цікавлять подібні проблеми. YouTube легко
синхронізується із популярними соціальними мережами, сприяючи подальшому поширенню інформації. Усього цього сучасне телебачення позбавлене. Тому такі соціальні мережі, як YouTube,
створюють нову соціальну динаміку та відіграють особливу роль у поширенні інформації, а також
зумовлюють трансформаційні процеси тих чи інших жанрів.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article. The study examines the transformational processes of the genre of
television interview in the modern media space, in particular, the "migration" of television interviews on
Youtube. The methodology consists of the application of such general scientific methods as: synthesis,
analysis, generalization, comparison, which allowed to explore the features of the genre of television
interview in the context of social communications, as well as the transformation processes of the genre. The
scientific novelty of the work is that the article clarifies the place and role of television interviews in the
mass media, outlines the transformational processes of the studied genre, substantiates the "migration" of
the TV interview genre to the online platform YouTube, also comprehends the new principle of using the TV
genre. interviews - as part of author's programs using infotainment techniques. Conclusions. Recently, due
to the rapid growth of the Internet, YouTube has become the largest user-friendly online video hosting
service that allows users to share video content. You can also create your own video content with YouTube.
YouTube allows you to interact with other users through the exchange of textual information through
comments, to be in contact with a large number of people who are interested in similar issues. YouTube
easily syncs with popular social networks, further disseminating information. Modern television is deprived
of all this. Therefore, social networks such as YouTube, create new social dynamics and play a special role
in disseminating information, as well as cause the transformation processes of certain genres.