Короткий опис(реферат):
Мета роботи. Дослідження пов'язане з пошуком нових антикризових засобів та методів
захисту і підтримки репутації компанії в умовах пандемії COVID-19. Репутаційна стратегія не
завжди враховує нові соціальні підходи до комунікації споживачів в сучасному онлайн-середовищі.
Методологія дослідження полягає в застосуванні емпіричних методів включеного спостереження.
Зазначений методологічний підхід дозволяє розкрити та піддати аналізу певні загрози стосовно
репутаційного менеджменту підприємств, що утворюються під впливом появи специфічних
споживчих звичок в карантинних умовах самоізоляції, та виявити проблеми репутації як довіри до
бізнесу в умовах гіперчутливості споживачів в період коронакризи. Наукова новизна роботи полягає
в розширенні уявлень про антикризові комунікації для збереження репутації компанії. Висновки.
Репутаційні ризики компаній в умовах пандемії COVID-19 зростають та стають
непередбачуваними через чутливість споживачів до бренду. Активні соціальні кампанії організацій
дозволяють не лише забезпечити антикризовий менеджмент, а й убезпечити репутацію, як
превентивні методи протидії потенційним кризовим ситуаціям. Завдяки визначенню базових
антикризових можливостей організацій, знайдено комунікаційні рішення для захисту репутації від
кризових ситуацій. Безумовно, репутаційна криза може торкнутися будь-якої компанії, тож
миттєва готовність реагувати на потенційні загрози, обравши для цього правильні канали для
інформування аудиторії, може допомогти запобігти довгостроковим наслідкам. Ігнорування
негативу через некомпетентність чи страх нашкодити репутації компанії може призвести до
катастрофічних наслідків. Тому готовність знайти і почати працювати з джерелом негативу,
зміщення фокусу уваги аудиторії на позитивну повістку, суміжний інфопривід чи вирішення ситуації
дозволять не лише зупинити потоки негативу в бік компанії, але й використати отриманий кейс для
покращення її репутації.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is related to the search for new anti-crisis tools and methods to protect and
support the company's reputation in the context of the COVID-19 pandemic. The reputation strategy does not
always take into account new social approaches to consumer communication in the modern online environment. The methodology consists of the application of empirical methods of included observation.
This methodological approach allows us to reveal and analyze certain threats to the reputation management
of enterprises that are formed under the influence of the emergence of specific consumer habits in quarantine
conditions of self-isolation, and to identify problems of a reputation as trust in business in the conditions of
hypersensitivity of consumers during the corona-crisis. The scientific novelty of the work is to expand the
understanding of anti-crisis communications to preserve the company's reputation. Conclusions. The
reputational risks of companies in the context of the COVID-19 pandemic are growing and becoming
unpredictable due to the sensitivity of consumers to the brand. Active social campaigns of organizations
allow not only to provide anti-crisis management but also to protect the reputation as preventive methods of
countering potential crises. By identifying the basic anti-crisis capabilities of organizations, communication
solutions were found to protect the reputation from crises. Of course, a reputation crisis can affect any
company, so an instant readiness to respond to potential threats, choosing the right channels for informing
the audience, can help prevent long-term consequences. Ignoring the negative because of incompetence or
fear of harming the company's reputation can lead to disastrous consequences. Therefore, the willingness to
find and start working with a source of negativity, shifting the focus of the audience's attention to a positive
agenda, a related information channel, or resolving the situation will not only stop the flow of negativity
towards the company but also use the resulting case to improve its reputation.