Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Афоніна, Олена Сталівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-26T12:08:27Z | |
dc.date.available | 2021-11-26T12:08:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Афоніна О. С. Авторські дистанційні курси в системі неперервної мистецької освіти // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 2. С.105-110. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3551 | |
dc.description | The purpose of the article is to substantiate the advisability of using distance courses in the process of improving the qualifications of teachers of art education institutions. The methodology of the work is based on the use of methods of analysis and synthesis. The analysis of the problems of the quality of knowledge in distance courses made it possible to turn to different forms of education. On the basis of synthesizing the obtained research results, the laws of knowledge improvement are established. The method of concretization reconstructed the versatility of connections in the personality – process – education system. The method of generalization made it possible to fix the expediency of using distance courses in order to improve the qualifications of teachers of art education institutions. The scientific novelty of the work lies in the fact that the author's distance course "Methods of teaching musical disciplines" has been analyzed and introduced into the educational process of the National Academy of Leading Cadres of Culture and Arts the Center for Continuous Art Education. The text of the article can be used in the preparation of a lecture on the methods of teaching musical disciplines. Conclusions. Based on the analysis of work with the distance course "Methods of teaching musical disciplines", the possibilities and expediency of its use in refresher courses for teachers of art education institutions are revealed. Working with DK has advantages in improving the professional skills of teachers, allows you to save time as much as possible and receive a creative incentive for practical use in teaching to identify new aspects of creative approaches in the art of music. The absolutely new selected material of the DK enriches the teaching experience (with a repertoire in performance, theoretical studios for musical-theoretical and musical-historical disciplines), including people of different age groups. The distribution of lectures, practical and independent tasks has a positive effect on the final learning outcome. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета статті полягає в обґрунтуванні доцільності використання дистанційних курсів у процесі підвищення кваліфікації викладачів закладів мистецької освіти. Методологія роботи ґрунтується на використанні методів аналізу і синтезу. Здійснений аналіз проблем забезпечення якості знань на дистанційних курсах дозволив виявити різні аспекти процесу навчання. На основі синтезування отриманих результатів дослідження дозволив встановити закономірності процесу отримання знань. Метод конкретизації реконструював багатогранність зв’язків у системі особистість - процес – освіта. Метод узагальнення дозволив зафіксувати доцільність використання дистанційних курсів з метою підвищення кваліфікації викладачів закладів мистецької освіти. Наукова новизна роботи полягає в тому, що авторський дистанційний курс «Методика викладання фахових (музичних) дисциплін» проаналізовано і впроваджено у навчальний процес Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, Центр неперервної мистецької освіти. Текст статті може бути використаним при підготовці лекції з методики викладання фахових дисциплін. Висновки. На основі аналізу роботи з дистанційним курсом «Методика викладання фахових (музичних) дисциплін узагальнено можливості і доцільності його використання на курсах підвищення кваліфікації у викладачів закладів мистецької освіти. Робота з ДК має переваги в удосконаленні професійної майстерності викладачів, дозволяє максимально економити час і отримувати творчий стимул для практичного застосування у викладацькій діяльності, виявити нові аспекти творчого підходу. Абсолютно новий підібраний матеріал ДК забезпечує розширення викладацького досвіду (репертуару в виконавстві, теорії для музично-теоретичних і музично-історичних дисциплін), включаючи людей різних вікових категорій. Розподілення лекцій практичних і самостійних завдань позитивно впливає на кінцевий результат навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | авторські дистанційні курси | uk_UA |
dc.subject | дистанційний курс | uk_UA |
dc.subject | неперервна культурно-мистецька освіта | uk_UA |
dc.subject | культурно-мистецька освіта | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | методика викладання | uk_UA |
dc.subject | фахові (музичні) дисципліни | uk_UA |
dc.subject | Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | слухачи | uk_UA |
dc.title | АВТОРСЬКІ ДИСТАНЦІЙНІ КУРСИ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | Author's distance courses in the system of lifelong art education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |