Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

ДІЯЛЬНІСТЬ Ф. Т. БАРНУМА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ АМЕРИКАНСЬКОГО ШОУ-БІЗНЕСУ ХІХ СТ.

Show simple item record

dc.contributor.author Хлистун, Олена Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-12-16T09:55:10Z
dc.date.available 2021-12-16T09:55:10Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Хлистун О. С. Діяльність Ф. Т. Барнума в контексті розвитку американського шоу-бізнесу ХІХ ст [Текст] // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. №2. С. 299-303. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3595
dc.description The purpose of the article is to analyze the main milestones of the activity and reveal the cultural and artistic features of the figure of Phineas Taylor Barnum as a representative of show business and professional art of the showman. The methodology combines methodological tools of culturological, historical, art history, bibliographic, socio-cultural approaches. Also used general scientific research methods - analysis, synthesis - to detail the subject of research; generalization - to conceptualize the conclusions. Scientific novelty. For the first time in Ukrainian culturology and art history, an attempt was made to briefly analyze the activities of FT Barnum and its significance for show business. Conclusions. Thus, the popularity of F. Barnum's show was based on the exploitation of unusual images and the image of his "star" artists. He also proved that show business is not only a part of mass culture, but also entrepreneurship, which should bring financial benefits. Any offer in the show business market is just a product, no matter what wrapper it is packaged to be in demand. It is the financial gain and tastes of the mass public that dictate the rules of the game in the show business market. That is, at the end of the XIX century, the showman understood and substantiated the main components that contribute to success in show business: finance, advertising, image. Thus, F. Barnum actually became the first image-maker, publicist and producer in one person. A man who may have been intuitive at first, but understood not only all these things, but also the subtleties of the psychology of the mass consumer of products in the show business sphere uk_UA
dc.description.abstract Мета статті - проаналізувати основні віхи діяльності та розкрити культурно-мистецькі особливості постаті Фінеаса Тейлора Барнума як представника шоу-бізнесу та професійного мистецтва шоумена. Методологія дослідження поєднує методологічний інструментарій культурологічного, історичного, мистецтвознавчого, бібліографічного, соціокультурного підходів. Також використовується загальнонаукові методи дослідження: аналізу, синтезу - для деталізації предмета дослідження; узагальнення - для концептуалізації висновків. Наукова новизна. Вперше в українській кульутрології та мистецтвознавстві здійснено спробу короткого аналізу діяльності Ф. Т. Барнума та його значення для шоу-бізнесу. Висновки. Отже, популярність шоу Ф. Барнума ґрунтувалася на експлуатації незвичних образів та іміджу його «зіркових» артистів. Також своєю діяльністю він довів, що шоу-бізнес – це не лише частина масової культури, а й підприємництво, яке повинне приносити фінансову вигоду. Будь-яка пропозиція на ринку шоу-бізнесу - це просто товар, неважливо, в яку обгортку він запакований, аби користувався попитом. Саме фінансова вигода і смаки масової публіки диктують правила гри на ринку шоу-бізнесу. Тобто вже наприкінці ХІХ століття шоумен зрозумів та обґрунтував основні складові, які сприяють успіху в шоу-бізнесі: фінанси, реклама, імідж. Так Ф. Барнум фактично став першим іміджмейкером, піарником та продюсером в одній особі. Людиною, яка, можливо, спочатку інтуїтивно, але розбиралася не лише у всіх цих речах, а й у тонкощах психології масового споживача продукції у сфері шоу-бізнесу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject культурно-мистецькі особливості uk_UA
dc.subject американський шоу-бізнес uk_UA
dc.subject шоу-бізнес uk_UA
dc.subject шоумен uk_UA
dc.subject шоу Ф. Барнума uk_UA
dc.subject шоу uk_UA
dc.subject масова культура uk_UA
dc.subject масова публіка uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject іміджмейкер uk_UA
dc.subject масовий споживач uk_UA
dc.subject американський масовий глядач uk_UA
dc.subject масовий глядач uk_UA
dc.subject індустрія дозвілля uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject піарник uk_UA
dc.subject Ф. Т. Барнум «Art of Money Getting, or, Golden Rules for Making Money» («Мистецтво отримання грошей, або Золоті правила заробляння грошей») uk_UA
dc.subject Барнум Фінеас Тейлор uk_UA
dc.title ДІЯЛЬНІСТЬ Ф. Т. БАРНУМА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ АМЕРИКАНСЬКОГО ШОУ-БІЗНЕСУ ХІХ СТ. uk_UA
dc.title.alternative P. T. Barnum's activities in the context of the American show business development of the XIX century uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account